ایجاد زنجیره تأمین پایدار و منسجم با همکاری سازندگان داخلی

سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی، گفت: در مجتمع گاز پارس جنوبی فضای مناسبی برای شرکت های دانش بنیان با توجه به تغییر فضای کسب و کار در فضای فعلی جامعه، نسبت به گذشته وجود دارد و انتظار داریم این شرکت ها متناسب با نیازهای ما حرکت کنند.

به گزارش گروه اقتصادی ایسکانیوز، جواد سهیلی، سرپرست مدیریت بازرگانی مجتمع گاز پارس جنوبی گفت: یکی از معیارها در مدل تعالی سازمانی، مدیریت شرکای تجاری است که در همین راستا هر ساله در مجتمع در خدمت سازندگان داخلی هستیم.
وی با اشاره به اهمیت این نشست گفت: هدف از تشکیل این هم اندیشی دریافت نیازها و نقطه نظرات شرکت های داخلی در خصوص زنجیره تأمین کالای مجتمع گاز پارس جنوبی است.
وی با بیان اینکه هم اکنون در بخش های مختلف شرکت، کارگروه های تخصصی در راستای بهبود شرایط تشکیل شده است، گفت: در سالیان اخیر در راستای بهبود و روان سازی فرآیندهای موجود در زنجیره تأمین اقدامات مؤثری انجام شده است و سعی می کنیم با انتقال دانش و اطلاعات دریافتی از سازندگان داخلی همواره این زنجیره تأمین را به روز کنیم و توسعه دهیم.
سهیلی افزود: یکی از اهداف دیگر مجتمع، توسعه روابط با تأمین کنندگان داخلی است و معتقدیم برای داشتن یک زنجیره تأمین پایدار و منسجم نیاز به یک شبکه ارتباطی هماهنگ است که این موضوع نیز با همکاری دو طرفه اتفاق می افتد و اگر این همدلی وجود داشته باشد به هدف خود می رسیم.
وی رفع نیازهای عملیاتی مجتمع در راستای تجمیع توان تولید را از دیگر انتظارات مجتمع از سازندگان داخلی عنوان کرد و گفت: در مجتمع گاز پارس جنوبی فضای مناسبی برای شرکت های دانش بنیان با توجه به تغییر فضای کسب و کار در فضای فعلی جامعه، نسبت به گذشته وجود دارد و انتظار داریم این شرکت ها متناسب با نیازهای ما حرکت کنند و در مواردی که نیاز به تجمیع توان تولید وجود دارد، حتما این تجمیع توان اتفاق افتد.
وی افزود: ما معتقدیم این تجمیع توان، باعث بهبود شرایط مجتمع و از طرفی اشتغال زایی و رشد اقتصادی کشور خواهد شد.
وی در پایان اظهار داشت: مجتمع گاز پارس جنوبی بازار مناسبی برای سازندگان داخلی است و هرگونه نقطه نظری و نقدی که باعث شود، نقاط قابل بهبود به نقطه قوت تغییر کند را صمیمانه می پذیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 998138

وب گردی

وب گردی