فراخوان دوم جذب هیات علمی بهار 98 اعلام می شود/ زیر شاخه‌های رشته علوم انسانی افزایش می یابد

درحال حاضر زمان دقیق برای فراخوان جدید جذب هیات علمی مشخص نیست؛ اما صحبت‌هایی شده تا در بهار سال 98 فراخوان دوم اعلام شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، فراخوان اول جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در شهریور ماه سال جاری اعلام شد و تعداد زیادی از استادان واجد شرایط در این دوره شرکت و مدارکشان را به مرکز جذب ارسال کردند.

بخش اول مصاحبه‌ها در مرکز جذب هیات علمی انجام شد و اطلاعات تحصیلی حدود 650 نفر مورد ارزیابی قرار گرفت و به زودی فاز دوم ارزیابی نفرات آغاز خواهد شد. تصمیم اولیه دانشگاه جذب 1000 نفر نخبه و افراد متعهد بود که به زودی این امر محقق خواهد شد. مصاحبه با گروه اول انجام شد و گروه دوم هم وضعیتشان مشخص می‌شود.

فراخوان دوم جذب هیات علمی

درحال حاضر زمان دقیق برای فراخوان جدید جذب هیات علمی مشخص نیست؛ اما صحبت‌هایی شده است تا در بهار سال 98 فراخوان دوم اعلام شود تا وضعیت نفرات در فراخوان اول تعیین شود و فراخوان جدید در زمان دیگری مشخص می شود.

در فراخوان اول 1000 نفر جذب خواهند شد و پس از آن در فراخوان دوم نفرات جدید جذب می‌شوند.

زیر شاخه‌های رشته علوم‌انسانی افزایش می‌یابد

قرار است تعدادی رشته در زمینه‌های علوم انسانی به لیست دانشگاه آزاد اسلامی اضافه شود و تعدادی دانشجو جذب خواهند شد. همچنین بعضی از زمینه های خاص هم که قرار است در آن رشته ها تاسیس شوند در همان بخش ها هدف‌گذاری شده است.

کمیته‌های برنامه‌ریزی نیز با شتابی قابل توجه تعریف رشته های جدید را انجام می دهند.

حضور نخبگان در واحد‌های ویژه

مرکز جذب نخبگان در حوزه معاونت علمی و فناوری تعدادی افراد نخبه و تعدادی افراد مقیم خارج کشور را معرفی می کند. پس از قرار گرفتن بررسی سطح عمومی، این نفرات وارد دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد.

این نفرات نخبه مورد ارزیابی قرار می گیرند و پس از آن وارد واحد های ویژه دانشگاه آزاد اسلامی خواهند شد.

تحولات جدید در برنامه دانشگاه آزاد

به زودی تحولاتی در برنامه های جدید دانشگاه آزاد ایجاد می شود و پس از برگزاری شورای برنامه ریزی دانشگاه آزاد به سرعت برنامه های جدید مطرح می شود. این برنامه ها در زمینه علوم انسانی، علوم پایه، فنی مهندسی و مجموعه های بین رشته ای است تا رشته های جدید معرفی شوند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998222

وب گردی

وب گردی