تهاجم فرهنگی، اطمینان مردم به کالای ایرانی را برهم می زند

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دشمن در جنگ نرم به سمت تغییر ذائقه مردم پیش رفته است. تهاجم فرهنگی اطمینان ما به کالای ایرانی را برهم می‌زند.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حسین نصیرزاده در همایش اقتصاد مقاومتی با رویکرد حمایت از کالای ایرانی که در دانشگاه تربیت مدرس برگزار شد، اظهار کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی تلاش کردیم که وضعیت مطلوبی را برای کشور رقم بزنیم؛ از آن جایی که دشمن قدرت انقلاب اسلامی را شناخت، ۸ سال جنگ بر کشور تحمیل کرد.

وی افزود: در این ۸ سال دشمن با تمام تجهیزات با نظام اسلامی جنگید؛ در این دوران ما در خرید تجهیزات مشکل داشتیم؛ اما با یک همت و تلاش همگانی توانستیم تمامی این تجهیزات نظامی را خودمان تولید کنیم.

نصیرزاده ادامه داد: ما همان‌هایی هستیم که امروز تجهیزاتمان در جهان خریدار دارد؛ چرا که توانستیم از ظرفیت‌های داخلی خودمان استفاده کنیم و اجازه دادیم توان نظامی کشور به بالندگی برسد.

وی تصریح کرد: صنایع اقتصادی ما نیز باید مانند صنایع دفاعی رشد پیدا می کرد؛ این همچنان رشد نکرده به دلیل این است که ذائقه مردم به سمت استفاده از کالای ایرانی پیش رفت. در واقع روحیه برخی از مردم تبدیل به روحیه مصرف‌گرایی شد.

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، تاکید کرد: امروز بسیجیان باید فرماندهی جنگ اقتصادی را بر عهده بگیرند؛ دشمن در جنگ نرم به سمت تغییر ذائقه مردم پیش رفته است. تهاجم فرهنگی اطمینان ما به کالای ایرانی را برهم می‌زند.

نصیرزاده در پایان اذعان داشت: در تمام مسیر انقلاب اسلامی، هدف اصلی ما سربازی امام زمان است که امیدواریم با راهبردهای مقام معظم رهبری بتوانیم به این هدف مقدس دست پیدا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 998226

وب گردی

وب گردی