افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای از اصول تدوین بودجه دانشگاه آزاد اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی، گفت: برگزاری تخصصی جلسات بررسی بودجه استان‌های دانشگاه قطعا در آینده کاری نقش موثری خواهد داشت.

دکتر محمود پور یوسف میاندوآب سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با اشاره به برگزاری جلسات بررسی بودجه استان‌های دانشگاه، گفت: این جلسات با تدبیری عالی و کاملا فنی و تخصصی به ریاست دکتر طهرانچی در سازمان مرکزی برگزار شد.

وی با بیان اینکه برگزاری جلسات بررسی بودجه استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی برای نخستین بار به صورت تخصصی و با رویکرد دقیق برگزار شد، خاطر نشان کرد: در این جلسات موارد مربوط به بودجه کاملا با جزئیات مورد بررسی قرار گرفت و راهکارهایی اصولی برای حل مشکلات ارائه شد.

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان‌غربی، افزود: برگزاری تخصصی جلسات مربوط به بودجه قطعا در آینده کاری دانشگاه نقش موثری خواهد داشت و می‌تواند راهکار خوبی برای ساختار مدیریتی دانشگاه باشد.

دکتر پوریوسف تأکید کرد: در بررسی بودجه دانشگاه آزاد اسلامی استان آذربایجان غربی تصمیمات بسیار خوبی اتخاذ شد که از جمله آن سرمایه‌گذاری درباره پروتز و پودر استخوان بود که مربوط به افزایش درآمدهای غیر شهریه‌ای می‌شود.

انتهای پیام /

کد خبر: 998249

وب گردی

وب گردی