آمریکا سوسیالیست نمی شود

«دونالد ترامپ» خطاب به نامزدهای حزب دمکرات برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعلام کرد این کشور سوسیالیست نمی شود.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، «دونالد ترامپ»، رئیس جمهور آمریکا در جریان گردهم‌آیی سالانه محافظه‌کاران ضمن انتقاد از نامزدهای ریاست جمهوری حزب دموکرات گفت: آمریکا کشور لیبرالی است و لیبرال باقی خواهد ماند آمریکا سوسیالیست نمی شود.

ترامپ در سخنرانی اش با اشاره به طرح «معامله جدید سبز» که از سوی حزب دمکرات مطرح شده است اعلام کرد: این برنامه حزب دموکرات اقتصاد آمریکا را ویران می کند. این «احمقانه‌ترین طرح» ممکن یک حزب سیاسی است چرا آنان به بازتاب اقدامات و طرح های خود توجه نمی کننند.

این سخنان در حالی عنوان می شود که «برنی سندرز»، نامزد جریان چپ حزب دموکرات آمریکا رسما نامزدی خود را برای انتخابات مقدماتی ریاست جمهوری سال 2020 اعلام کرده است. «الکساندریا اوکاسیو-کورتز»، عضو جوان و رسانه‌ای مجلس نمایندگان آمریکا، یکی از نزدیک‌ترین افراد از نظر خط سیاسی به آقای سندرز به شمار می‌رود.

کورتز که نقش مهمی در آماده سازی طرح معامله جدید سبز دارد مورد انتقاد شدید ترامپ قرار گرفت. رئیس جمهور آمریکا با حمله به کورتز، او را یک «دیوانه» خطاب کرد.

ترامپ در ادامه افزود: «آینده به کسانی که به سوسیالیسم باور دارند، تعلق ندارد. آینده متعلق به آن‌هایی است که آزادی را قبول دارند. ایالات متحده هرگز یک کشور سوسیالیستی نخواهد شد».

انتهای پیام /

کد خبر: 998251

وب گردی

وب گردی