نوآوران صنایع‌دستی تخفیف 50درصدی می‌گیرند

مطابق دستورالعمل حمایت از حضور شرکت های خلاق در نمایشگاه های منتخب داخلی شرکت های خلاق علاقمند به حضور در نمایشگاه صنایع دستی از تخفیف 50 درصدی بهره مند می شوند .

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دبیرخانه برنامه توسعه زیست بوم شرکت های خلاق مطابق دستورالعمل حمایت از حضور شرکت های خلاق در نمایشگاه های منتخب داخلی تا سقف 20 میلیون ریال در سال از حضور این شرکت ها در نمایشگاه های منتخب داخلی حمایت می کند.

در همین راستا درصورت تمایل شرکت های خلاق متقاضی که سقف حمایتی آنها به پایان نرسیده باشد می توانند از تخفیف 50 درصدی جهت حضور در این نمایشگاه نیز بهره مند شوند .

سی و یکمین نمایشــگاه ملــی صنایــع دســتی31 اســتان کشــور به همت معاونــت صنایــع دســتی و هنرهــای ســنتی ســازمان میــراث فرهنگــی، صنایــع دســتی و گردشــگری و بــه منظــور معرفــی توانمنــدی هــا و ظرفیت هــای بالقــوه گــروه هــای فعالیتــی صنایــع دســتی کشــور برگزار می شود .

این نمایشگاه بــا همــکاری شــرکت صنایــع نمایشــگاهی آوای موفــق ایرانیــان و مشــارکت هنرمنــدان، تولیدکننــدگان، تجــار و صادرکننــدگان، تشــکل هــا، تعاونــی هــا و اتحادیــه هــای صنایــع دســتی 31 اســتان کشــور در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران از 15 الی 18 اسفند ماه جاری برگزار می شود .

معرفی توانمندی ها و ظرفیت های بالقوه هنر- صنعت دستی در توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی کشور ، فراهم نمودن زمینه آشنایی عموم جامعه با انواع محصوالت صنایع دستی استان ها و مناطق مختلف و تبادل اطلاعات فنى و بازرگانى با هدف توسعه مبادالت اقتصادى و همچنین ارتقاء کمی و کیفى محصولات از جمله اهداف برگزاری این نمایشگاه است.

همچنین برقراری ارتباط مستقیم فیمابین تولیدکنندگان و مصرف کنندگان محصوالت صنایع دستی ، جلب سرمایه گذارى از طریق مشارکت بخش هاى فعال اقتصادى در نمایشگاه ، نمایش کالاهاى قابلیت دار صنایع دستی در جهت رشد و توسعه فروش داخلی و صادرات غیرنفتی کشورنیز از دیگر اهداف مطرح شده در برگزاری سی یکمین نمایشگاه صنایع دستی است .

پایان پیام /

کد خبر: 998256

وب گردی

وب گردی