بومی سازی محصولات سازگار با محیط زیست

توسط یک شرکت دانش بنیان تولید انواع" مستربچ" و "کامپاند" درکشور جهت سازگاری با محیط زیست بومی‌سازی شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، محسن هنریان مدیرعامل شرکت پویا پلیمردرباره تولید این محصولات گفت :مستربچ ماده ای حاوی سه جزء پایه پلیمری، مواد شیمیایی افزودنی و عامل سازگارکنندۀ فعال به عنوان پخش¬ کننده است وانواع مختلف دارد که به منظور سازگاری با محیط زیست تولید شده است .

هنریان درادامه بیان کرد : مستربچ ها انواع مختلفی از جمله پرکننده ، مشکی ، سفید ، رنگی ، افزودنی و وان پک دارد که هرکدام کاربرد متنوعی درجهت سازگاری با محیط زیست دارند .

وی درباره محصولات این شرکت دانش بنیان بیان کرد : محصولات این شرکت شامل انواع مستربچ و کامپاند بر پایه پلاستیک های گرمانرم و پلاستیک های مهندسی است که کاربردهای مختلفی دارد .

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان خاطر نشان کرد : همچنین به فواید دانش بنیان شدن این شرکت اشاره کرد و گفت : با توجه به دانش بنیان شدن این شرکت روند فعالیت های فناورانه شتاب بیشتری گرفت به طوری که هم درفرآیند تولید محصول هم افزایش میزان اشتغالزایی در کشور رشد داشته است .

هنریان درادامه گفت : این شرکت در حال حاضر دارای بیش از 100 نفر پرسنل است که بیش از 20 نفر از نیروهای تحصیل کرده آن در رده های مدیریت تولید، انبار، کنترل کیفیت، R&D و بازرگانی مشغول به کار هستند و درجهت نیل به اهداف سازمانی گام های موثری را می دارند .

وی درباره حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اظهار کرد : ما برای توسعه فعالیت های خود از حمایت معاونت علمی بهره گرفتیم تا درجهت رشد فناوری های بومی در کشور گام برداریم .

پایان پیام /

کد خبر: 998290

وب گردی

وب گردی