واکنش اورژانس به  ادعای یک هنرمند درمورد فوت خشایار الوند

رییس اورژانس تهران از طرح ادعایی از سوی یکی از هنرمندان در مراسم تشییع مرحوم خشایار الوند مبنی بر دیر رسیدن ۴۵ دقیقه‌ای اورژانس انتقاد کرد.

به گزارش ایسکانیوز، دکتر پیمان صابریان گفت: ساعت ۶ و یک دقیقه صبح ۹ اسفندماه پسر جوانی با استرس با اورژانس ۱۱۵ تماس می‌گیرد و اظهار می‌کند حال پدر وی بد است و نیاز به آمبولانس دارد. پس از آن نیز بلافاصله شروع به دادن آدرس می‌کند که در این بین خانمی گوشی را می‌گیرد و با ناراحتی و استرس ادامه آدرس مورد نظر را اعلام می‌کند.

وی ادامه داد: پرستار «دیسپچ» اورژانس تهران ضمن اعزام آمبولانس با توجه به گزارش پسر جوان مبنی بر عدم تنفس بیمار و کبودی و سرمای بدن وی شروع به مشاوره جهت انجام اقدامات اولیه فوریت‌های پزشکی روی بیمار می‌کند که در نهایت پسر هنگام انجام مشاوره مکالمه را قطع می‌کند.

رئیس اورژانس تهران افزود: ساعت ۶ و ۱۶ دقیقه پسر جوان مجددا با سامانه فوریت‌های ۱۱۵ تماس می‌گیرد و نرسیدن آمبولانس به محل را اعلام می‌کند. بعد از پیگیری «دیسپچ» مشخص می‌شود که در نخستین تماس به علت فشار روحی آدرس به صورت واضحی ارائه نشده بنابراین اورژانس بعد از گذشت مدت زمان ۲۴ دقیقه، در محل حاضر می‌شود و با انجام CPR، بیمار فاقد علائم حیاتی را به بیمارستان منتقل می کند.

صابریان ضمن تسلیت به خانواده داغدار خشایار الوند و جامعه هنری از افراد غیرمتخصص درخواست کرد تا با ادعاهای نادرست در رسانه‌ها امنیت خاطر مردم را بر هم نزنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998302

وب گردی

وب گردی