اعتراف سارق حرفه ای  به 45 فقره کش رو زنی

فرمانده انتظامی مشهد از دستگیری عامل اصلی کش روزنی های گوشی تلفن همراه از مغازه های مشهد و رمزگشایی از 45 فقره سرقت خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، سرهنگ اکبر آقا بیگی با اعلام این خبر گفت:‌در پی گزارش کش روزنی گوشی قاپی های سریالی از مغازه های مختلف در حوزه استحفاظی کلانتری های 16-18-21-29-35-37 و 40مشهد دستورات لازم برای پیگیری سریع موضوع صادر شد.

فرمانده انتظامی مشهد افزود: بررسی های اولیه پلیس با توجه به سرنخ های موجود نشان می داد مردی 45 ساله با همدستی فرد جوان با یک دستگاه موتورسیکلت به مغازه ها مراجعه و پس از سرگرم کردن فروشنده ها ، گوشی تلفن همراه آنها را به سرقت برده و از صحنه متواری می شوند.

وی گفت: تیم های دایره تجسس کلانتری نجفی مشهد در پیگیری این پرونده توانستند عامل اصلی سرقت های سریالی را چهره زنی و مورد شناسایی قرار دهند.

سرهنگ آقا بیگی افزود: ماموران کلانتری نجفی ، متهم 45 ساله پرونده که از چهار سال قبل کارآگاهان پلیس در تعقیب اوهستند رادرعملیاتی مشترک با پلیس آگاهی استان وبا اقدام های گسترده اطلاعاتی و ردزنی های دقیق دستگیرکردند.

فرمانده انتظامی مشهد گفت:متهم پرونده که به مواد مخدر اعتیاد دارد در برابر ادله موجود راهی جز بیان حقیقت ندید ودر تحقیقات اولیه تاکنون به 45 فقره کش روزنی گوشی های تلفن همراه اعتراف کرده و 4 مالخر اموال مسروقه که تبعه خارجی هستند را به پلیس معرفی کرده است.

وی با بیان این که تحقیقات پرونده با دستگیری یکی از مالخران اموال مسروقه ادامه دارد به مالکان و فروشندگان در مغازه ها و فروشگاه های بزرگ هشدار داد به نکات ایمنی و بازدارنده از سرقت ها به خصوص استفاده از دوربین های کنترلی بیشتر توجه داشته باشند و همچنین در محل کار خود دقت کنند گوشی تلفن همراه ، کیف دستی و مدارک بانکی و ... در مکانی مناسب نگهداری شده و در دسترس افراد غریبه قرار نگیرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 998324

وب گردی

وب گردی