کارگاه آموزشی تزریقات دانشجویی در واحد شاهرود برگزار شد

دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در یک کارگاه آموزشی دو روزه روشهای مختلف انجام تزریقات زیر پوستی و تزریق انسولین را به صورت تئوری وعملی فرا گرفتند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از شاهرود، دبیرکل انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود از برگزاری کارگاه دو روزه آموزش تزریقات در دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود خبر داد و اظهار کرد: از آنجایی که یادداشتن روش های مختلف تزریقات یکی از نیاز های مهم هر دانشجو محسوب می شود برآن شدیم تا همراه با کانون دانشجویی هلال احمر دانشگاه اقدام به برگزاری یک کارگاه دوروزه نماییم.

سید امیر حسینی افزود: این کارگاه در روزهای ۱۱ و ۱۲ اسفند ماه ۹۷ و با حضور حدود ۱۴۰ نفر از دانشجویان علاقه مند برگزار گردید. استقبال گسترده از کارگاه آموزشی تزریقات باعث شد که برای بهره وری بیشتر برگزاری کارگاه به طور همزمان در دو آمفی تئاتر مختلف دانشگاه در دانشکده های پزشکی و فنی مهندسی صورت پذیرد.

دانشجوی رشته پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی شاهرود در خصوص نحوه آموزش در این دوره گفت: مدرسین این کارگاه که از مربیان مجرب شهر بودند پس از بیان تئوری نحوه انجام تزریقات عضلانی و وریدی، به شکل عملی نیز تمام روش های مذکور را به دانشجویان آموزش دادند و کلیه شرکت کنندگان دوره در خلال بخش عملی، ضمن استفاده از مانکن های مخصوص تزریقات، با استفاده از سرنگ ها و ویال ها و آمپول های تهیه شده، اقدام به انجام آموزش های مذکور تحت هدایت مربیان کردند.

وی ضمن قدردانی از تمامی مسئولین دانشگاه اضافه کرد که داوطلبین تحت آموزش تمام اصول مربوط به تزریقات زیر پوستی و تزریق انسولین نیز قرار گرفتند و در پایان دوره گواهی معتبر شرکت در دوره به داوطلبین محترم اهدا خواهد شد.

کد خبر: 998334

وب گردی

وب گردی