چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس در واحد اهواز برگزار شد 

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و استان خوزستان در چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس گفت: امروز فرزندان جمهوری اسلامی ایران بهترین نمونه اطاعت از فرمان امام حسین (ع) هستند

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز و استان خوزستان در چهارمین جشنواره خاطره نویسی دفاع مقدس گفت: امروز فرزندان جمهوری اسلامی ایران بهترین نمونه اطاعت از فرمان امام حسین (ع) هستند و آن را در حوزه ها و شرایط مختلف از جمله دفاع از حرم ائمه اطهار (ع) از خود نشان داده اند.

حجت الاسلام براتی ادامه داد: فرزندان ایران اسلامی با شجاعت و شهامت کامل پا به عرصه نبرد گذاشتند و تمام هستی خود را در طبق اخلاص گذاشتند و این الگوی خوبی برای همه انسان هاست.

وی افزود: امروز به حول و قوه الهی ما در دانشگاه آزاداسلامی استان خوزستان مراکز تحقیقاتی مهمی داریم که از همه نظر نمونه هستند و این دستاوردها، مرهون خون شهدا، جانبازان و رزمندگان است.

رییس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اهواز با اشاره به شهامت مردم ایران اسلامی در تمام جهان گفت: شهدا با پیروی از امام راحل (ره) کار بزرگی که انجام داده اند راه و روش سعادتمند زندگی کردن را به انسان ها آموختند وجهانیان امروزه به این باور رسیده اند که با اراده می توان به اهداف خود رسید، چیزی که شهدای ما سال های قبل آن را با دادن جان خود ثابت کردند.

حجت الاسلام براتی در ادامه با تاکید بر مطالعه و استفاده از وصیت نامه شهدا گفت: کسانی که در طول دوران دفاع مقدس در جبهه های حق علیه باطل حضور داشتند گاهی به درجاتی می رسند که هیچ انسانی به آن نقطه نرسیده است و برای رسیدن به سعادت دنیوی و اخروی باید وصیت نامه شهدا را مطالعه نماییم.

در پایان از افراد برتر خاطره نویسی تقدیر شد.

کد خبر: 998444

وب گردی

وب گردی