نیازهای صنعت برق در حوزه فشار قوی تامین شد

یک شرکت دانش بنیان با تکیه بر دانش بومی سوییچ های متوسط و فشار قوی به منظور رفع نیازهای صنعت برق در حوزه فشار قوی تولید کرد .

به گزارش گروه علم وفناوری ایسکانیوز، ولی الله بیات مدیرعامل شرکت دانش بنیان پارس سوییچ درباره تولید این محصولات گفت :محصولات شرکت ما با دریافت تاییده از یک آزمایشگاه معروف در هلند و با تکیه بر دانش فنی توانست محصولات دانش بنیان تولید کند .

وی درباره صادرات محصولات تولیدی این شرکت دانش بنیان گفت : محصولات تولیدی ما در حوزه برق فشار قوی در کشورهای همسایه از جمله ترکمنستان ، آذربایجان ، ارمنستان ، عراق ، سوریه ، افغانستان و نخجوان از طریق پیمانکارانی که درخارج از کشور فعالیت می کنند به فروش رسیده است .

بیات درباره میزان اشتغالزایی این شرکت دانش بنیان اظهار کرد : در شرکت ما حدود 50 نفر به صورت مستقیم و حدود 250 نفر به صورت غیر مستقیم کار می کنند ، حدود 60 درصد این نیروی کار در بخش محصولات دانش بنیان این شرکت کار می کنند .

وی درباره میزان جلوگیری از خروج ارز از کشور گفت :این تولیدات در کشور موجب حداقل 20 – 30 میلیون دلار صرفه ارزی به همراه دارد .

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان گفت : این شرکت شامل دو کارخانه تولید محصولات فشار متوسط و قوی است که همه محصولات تحت استاندارد بین المللی IEC تولید و برای هریک از محصولات از آزمایشگاه بین المللی CESI ایتالیا یا KEMA هلند گواهی تایپ تست (Type Test) دریافت شده است. در تمام مراحل تولید برای حصول اطمینان از کیفیت محصول نهایی ، آزمایشات کنترلی بر طبق بالاترین استاندارد ها بر روی قطعات انجام می پذیرد .

وی درباره حمایت معاونت علمی از محصولات این شرکت گفت :ما هنوز ادقام به دریافت حمایت از معاونت نکرده ایم اما این تقاضا را از نهادهای مسوول داریم که دردسته بندی شرکت های دانش بنیان و نوع فعالیت و رتبه فعالیت آنها تغییراتی را اعمال کند .

بیات درباره مزایای دانش بنیان شدن فعالیت شرکت ها گفت :یقینا دانش بنیان شدن به روند توسعه فعالیت های فناورانه ما کمک می کند و نوعی امتیاز و اعتبار برای ما به همراه دارد .

انتهای پیام/

کد خبر: 998511

وب گردی

وب گردی