کشف 10 میلیون عدد موادمحترقه دست سازدرتهران/ تمهیدات پلیس برای چهارشنبه سوری

 رئیس پلیس پایتخت با اعلام اینکه برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه در دستور پلیس است، از کشف 10 میلیون عدد موادمحترقه دست ساز و پلمب ۲۹ انبار دپو مواد محترقه در جنوب تهران خبرداد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار حسین رحیمی در حاشیه طرح دستگیری اراذل و اوباش و برخورد با مزاحمین نوامیس شهر تهران توسط پلیس امنیت عمومی پایتخت، به خبرنگاران گفت: در این مرحله از طرح، ۹۵ پرونده تشکیل شد و ۱۳۳ حکم به مرحله اجرا در آمد و در پاکسازی ۸۵ محله و ۲۹۷ باشگاه ورزشی، تفرجگاه، بوستان محلی و مناطق تفریحی؛ ۲۸۰ نفر از مزاحمان، اراذل و اوباش و مخلان نظم عمومی دستگیر شدند.

رئیس پلیس پایتخت با بیان اینکه در این طرح ۸۹ نفر از اراذل سطح دار، ۱۵۳ نفر از مزاحمان نوامیس و ۳۸ نفر از توزیع کنندگان اقلام غیر اخلاقی دستگیر شدند، تصریح کرد: در اجرای این طرح ۱۰ میلیون عدد موادمحترقه دست ساز کشف و همچنین یک انبار اکلیل سرنج و ۲۹ انبار دپو مواد محترقه نیز در جنوب تهران پلمب شد.

سردار رحیمی، با اشاره به کشف ۹ قبضه سلاح جنگی، ۶۰ عدد سلاح سرد و ۱۰۷ فشنگ در طرح مذکور، بیان کرد: ۷ دستگاه خودرو و ۷۰ دستگاه موتورسیکلت که وسیله جرم این متهمان بود نیز توقیف شده است.

این مقام ارشد انتظامی درباره تمهیدات پلیس در چهارشنبه پایانی سال، گفت: برخورد جدی با کسانی که اقدام به توزیع مواد محترقه غیر مجاز می کنند در دستور کار ماموران پلیس های تخصصی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار دارد.

فرمانده انتظامی تهران بزرگ، با بیان اینکه وسایل نقلیه کسانی که دست به اقدامات مجرمانه و اوباشگرانه بزنند، از چهارشنبه آخر سال تا پایان عید توقیف خواهد شد، گفت: همچنین واحدهای صنفی که اقدام به توزیع مواد محترقه آسیب زا و غیر مجاز کنند نیز پلمب می شود.

سردار رحیمی با اعلام اینکه بحث امنیت و آرامش مردم حتی در دورافتاده ترین نقاط شهر از برنامه های پلیس پایتخت است، گفت: با تمام توان، کلیه بازار های بزرگ پایتخت که ۲۱۱ مرکز است، تحت پوشش محسوس و نامحسوس پلیس قرار دارد و تلاش داریم، طرح نوروزی پلیس پایتخت که از ۲۳ بهمن آغاز و تا ۲۹ اسفند سال جاری ادامه دارد، به نحو احسن اجرا شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 998559

وب گردی

وب گردی