دانشگاهیان و نخبگان مهم ترین رکن برای تبیین بیانیه مقام معظم رهبری هستند

معاون فرهنگی و سیاسی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها گفت: دانشگاهیان و نخبگان مهم ترین رکن برای تبیین بیانیه مقام معظم رهبری هستند،‌ این بیانیه عمق اندیشه های ایشان را به خوبی نشان می دهد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، حجت الاسلام صالحی معاون فرهنگی و سیاسی دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها در آیین رونمایی از کتاب انقلابی تراز اظهار کرد: ما باید یک نظام جامع فکری در راستای تعریف انقلاب از مبانی بومی و دینی خودمان پیدا کنیم.

وی افزود: اگر مولفه های برگرفته از مولفه های دینی را از تعریف انقلاب نگاه کنیم، دیگر استاد دانشگاه به خود اجازه نمی دهد که بگوید دیگر زمان انقلابی‌گری گذشته است.

صالحی ادامه داد: همان طور که در کتاب انقلابی تراز مشهود است، مولفه های ایمان انقلابی در بیانیه اخیر مقام معظم رهبری نیز قابل مشاهده است؛ این بیانیه متکی به مبانی وحیانی و اخلاقی است.

وی گفت: بدون توجه به مولفه الهی که مد نظر امام و رهبری است، نباید به انقلاب اسلامی نگاه کنیم؛ کتاب انقلابی تراز را می‌توان به عنوان یک عامل پیش برنده منویات حضرت امام و مقام معظم رهبری دانست.

معاون فرهنگی و سیاسی نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه ها اذعان داشت: دانشگاهیان و نخبگان مهم ترین رکن برای تبیین بیانیه مقام معظم رهبری هستند؛ این بیانیه عمق اندیشه های ایشان را به خوبی نشان می دهد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: اگر جوان انقلابی به مبانی اصیل انقلاب آشنا نشود، خطر تحریف و بایکوت این مبانی افزایش خواهد یافت،‌ به همین منظور در این شرایط تالیف چنین کتبی این مخاطرات را کاهش خواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبر: 998574

وب گردی

وب گردی