هسته اصلی اندیشه سیاسی امام (ره) توحید بود

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: امام به صراحت تأکید می کند که هر چه داریم بر اساس توحید است؛ در واقع توحید هسته اصلی اندیشه سیاسی امام بود‌. 

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در آیین رونمایی از کتاب انقلابی تراز اظهار کرد: نگاه حضرت امام و رهبری در خصوص شاخص های انسان مومن انقلابی، به خوبی در کتاب انقلابی تراز تبیین شده و لذا ارزش این کتاب را دوچندان کرده است.

وی افزود: اولین جرقه انقلاب اسلامی، ۱۶ مهرماه ۱۳۴۱ شکل گرفت؛ سن حضرت امام در آن روز بالای ۶۰ سال بود. امام از آن روزی که حرکت انقلاب را شروع کردند مانند یک ولی خدا این حرکت را تا ۲۲ بهمن ادامه دادند.

کلانتری ادامه داد: امام یک تعریف جدید را از سیاست ارائه کرد؛ ایشان تاکید کردند که سیاست وسیله‌ای برای هدایت جامعه به سوی خداست.

معاون فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تصریح کرد: امام به صراحت تأکید می کند که هر چه داریم بر اساس توحید است؛ در واقع توحید هسته اصلی اندیشه سیاسی امام بود‌.

کلانتری اذعان داشت: بیش از ۴۰ سال است که محور تمام گفت‌و‌شنود‌های سیاسی جهان، انقلاب اسلامی است. برای این که انقلاب اسلامی به دست ما برسد هزینه‌های زیادی شده است.

وی خاطر نشان کرد: ما باید امام و مقام معظم‌ رهبری را به درستی به جامعه معرفی کنیم تا جوانان و مردم از مسیر انقلاب خارج نشوند و همچنین دِین‌مان را به این انقلاب ادا کنیم.

انتهای پیام/

کد خبر: 998582

وب گردی

وب گردی