ارائه راهکار علمی برای حل مشکلات جامعه توسط قرارگاه احمدی روشن

مسئول خواهران معاونت علمی-اقتصادی ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران، گفت: قرارگاه شهید احمدی روشن متشکل از مجموعه دانشجویان انقلابی است که ذیل آن می توان مسائل کشور را با یک نگاه تخصصی واکاوی کرد.

زهره احمدی مسئول خواهران معاونت علمی اقتصادی ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، گفت: بدون تردید جریان دانشجویی در سال های متمادی چه در پیروزی انقلاب اسلامی و چه بعد از آن عنصری فعال و موثر در پیشبرد اهداف و آرمان‌های انقلاب بوده است.

مسئول خواهران معاونت علمی-اقتصادی ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران، اذعان کرد: با توجه به ضرورت احیا و حفظ جنبش دانشجویی و با اعتقاد به این که یکی از لازمه های تحقق آرمان های انقلاب اسلامی حرکت در راستای حل مشکلات و مسائل کشور است، لذا در این خصوص نیز جریان دانشجویی منفعل نبوده و پا در عرصه عمل گذاشته است.

وی با در نظر گرفتن نقش دانشجویان در حل مسائل کشور، عنوان کرد: قرارگاه شهید احمدی روشن در راستای همین امر مهم تشکیل شده و اعتقاد دارد که حل مسائل کشور با اتکا به ظرفیت‌ها و توانایی‌های ملی، ممکن خواهد شد.

احمدی ارائه الگوی مناسب برای حل مسائل و مشکلات کشور را از وظایف این قرارگاه دانست و گفت: در این الگو مسائل مهم و اساسی کشور شناسایی می شود و پس از آن با نگاه کارشناسانه به ارائه و یافتن راهکار علمی و تخصصی پرداخته می‌شود.

این فعال دانشجویی افزود: بعد از شناسایی مشکل، تحلیل و بررسی و ارائه راه حل گام بعدی تلاش برای پیش بردن این راهکار ها از طریق مطالبه گری، ذیل ضوابط و اصول نظام جمهوری اسلامی انجام می شود.

وی پیرامون اهداف و ساختار قرارگاه احمدی روشن اظهار کرد: قرارگاه شهید احمدی روشن متشکل از مجموعه دانشجویان انقلابی است که معتقدند گفتمان انقلاب اسلامی آن قدر بی شائبه و استوار است که ذیل آن می توان مسائل کشور را با نگاهی تخصصی واکاوی کرد و سپس با ابزارِ قدرتمند علم و به صورت کارشناسانه به حل آن‌ها پرداخت.

احمدی با اشاره به بیانیه مقام معظم رهبری در خصوص گام دوم انقلاب، تصریح کرد: رهبری با انتشار این بیاینه ورود جدیتر به حل مسائل کشور در چهل سال دوم انقلاب را گوشزد می کند.

مسئول خواهران معاونت علمی-اقتصادی ناحیه بسیج دانشجویی استان تهران، گفت: بنابراین قرارگاه شهیداحمدی روشن نیز با استناد و به کار‌گیری راهکار‌های اساسی که در این بیانیه آمده در نظر دارد، گامهای بلندیتری در این راستا بردارد تا علاوه بر ایجاد زیر ساخت‌های فکری و مبنایی با ورود جدی‌تر به عرصه عمل و همراه کردن آحاد مردم، گفتمان صحیح ایجاد کند و حل مسائل کشور را تسریع و تسهیل بخشد.

انتهای پیام/

کد خبر: 998629

وب گردی

وب گردی