خط قرمز پلیس ؛ امنیت مردم در چهارشنبه آخرسال است

سردار اشتری گفت: در چهارشنبه آخر سال خط قرمز پلیس امنیت مردم است و با همکاری مردم و حضور پلیس مشکلی در چهارشنبه آخر سال نخواهیم داشت.

به گزارش ایسکانیوز، مراسم تکریم و معارفه روسای پلیس های تخصصی در ستاد فرماندهی ناجا با حضور سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

سردار اشتری فرمانده نیروی انتظامی یکی از دلایل جابجایی‌ها را تحول در کارها دانست و گفت: به حمدالله مدیران و فرماندهان این روحیه را دارند و با این تحولات در کار موثرتر از گذشته خواهند بود.

وی به برکات این جابه‌جایی‌ها پرداخت و هدف از جابجایی ها را خدمت رشد و تحرک بیشتر بیان کرد.

سردار اشتری با تاکید بر این مطلب که به سمت جوان گرایی می‌رویم و می‌خواهیم میانگین سن خدمتی هم پایین‌تر بیاید گفت: این انتصابات بر اساس معیارهایی بوده و به غیر از شرایط و صلاحیت های فردی از جمله اینکه فرد انقلابی جهادی ولایی متخصص فعال با انرژی و با انگیزه باشد حتما به این موارد دقت کرده ایم که انتصابات از داخل سازمان بوده و افراد با تجربه کار و سن پایین نیز انتخاب شوند.

سردار اشتری به آمادگی پلیس برای چهارشنبه آخر سال پرداخت و گفت: خط قرمز پلیس امنیت مردم است و انشاءالله باهمکاری مردم و حضور پلیس مشکلی در چهارشنبه آخرسال نخواهیم داشت.

وی به سنوات گذشته که خسارت هایی از لحاظ جانی و مالی به مردم وارد شد پرداخت و گفت :برخی از این خسارت‌ها جبران ناپذیر بود عالی ترین مقام انتظامی کشور تاکید کرد کسانی که امنیت و آرامش مردم را به هم بزنند ناجا بر اساس قانون سریعاً با آنها برخورد می کند چرا که جامعه ما باید جامعه آرام و در شان مردم باشد.

فرمانده ناجا اظهار امیدواری کرد که با همکاری مردم و مادران و پدران کمترین خسارت را در چهارشنبه آخر سال داشته باشیم.

سردار اشتری به فعالیت قرارگاه نوروزی ناجا پرداخت و گفت: قرارگاه نوروزی راهور نیز از ۲۵ اسفند آغاز به فعالیت کرده و تا ۱۷ فروردین و پایان تعطیلات در اختیار شهروندان خواهد بود.

وی در ادامه صحبت‌های خود سال ۹۷ را سال پرکاری برای نیروی انتظامی عنوان و اعلام کرد: انصافاً همکاران بنده در ناجا و در اقصی نقاط کشور توانستند با عنایت الهی همت جهادی و تلاش مضاعف مأموریت‌های خود را به خوبی انجام دهند.

فرمانده ناجا گفت: ماموران ما با کمترین هزینه بیشترین اثربخشی را در اجرای مأموریت‌ها داشته اند .فرمانده نیروی انتظامی, ناجا را جز سازمان های مورد اعتماد مردم عنوان و تصریح کرد: در نظرسنجی‌های صورت گرفته مشخص شده اعتماد مردم به نیروی انتظامی افزایش یافته است.

وی بالاترین سرمایه نیروی انتظامی را اعتماد مردم اعلام کرد.

سردار اشتری یکی از اهداف ناجا را برابر تدابیر مقام معظم رهبری رسیدن به پلیس در تراز جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: به حمدلله گام‌های خوبی در سنوات گذشته و سال جاری برداشته شده است اما هنوز باید با برنامه‌ریزی مناسب تقویت زیرساخت ها و نیروی انسانی از نظر اعتقادی آموزشی حرفه ای و بهره گیری از تکنولوژی روز تلاش کنیم تا به نقطه مطلوب نزدیک شویم.

سردار اشتری گفت: در سال جدید حتماً در این مسیر با شتاب بیشتری گام خواهیم داشت.

وی نوآوری ابتکار و شادابی در کارها را یکی از تاکیدات موجود در ناجا دانست و گفت باید هر فرمانده مسئول مدیر و حتی کارکنان این روحیه نوآوری بالندگی رشد و ابتکار عمل را داشته باشند تا بتوانند با این وسعت کار و پیچیدگی جرایم برخورد لازم را داشته باشند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998638

وب گردی

وب گردی