همایش بزرگ دوچرخه سواری؛ 17 اسفند

شهردار منطقه 11 تهران از همایش بزرگ دوچرخه سواری و افتتاح اولین تسهیلات سفر ترکیبی اتوبوس دوچرخه در روز جمعه 17 اسفند با حضور 2هزار نفر از دانش آموزان و شهروندان در میدان راه آهن خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان در این باره گفت: از سوی معاونت اجتماعی و فرهنگی و معاونت حمل و نقل و ترافیک این منطقه ، روزجمعه همایش دوچرخه سواری و کاشت درخت به مناسبت هفته درختکاری همراه با افتتاح اولین تسهیلات سفر ترکیبی اتوبوس دوچرخه از پایانه اتوبوسرانی کاوه تا میدان راه آهن در پایانه معین برگزار خواهد شد.

آبادیان افزود: این همایش با حضور 2هزار نفر از دانش آموزان، مدیران و شهرداران مدارس، اولیای دانش آموزان و سایر اقشار شهروندان برگزار خواهد شد و شرکت کنندگان مسیر8 کیلومتری میدان انقلاب تا میدان راه آهن را رکاب می زنند.

شهردار منطقه 11 با توجه به برنامه های مدیریت شهری برای گسترش فرهنگ دوچرخه سواری و استفاده بیشتر مردم از وسایل حمل و نقل عمومی، به مشکلات دوچرخه سواران در مسیرهای طولانی اشاره کرد و گفت: در این همایش برای نخستین بار ازتسهیلات جدید اتوبوسرانی که برای حمل دوچرخه های مسافران در فضای جلوی اتوبوس ها تعبیه شده اند ؛ رونمایی خواهد شد.

وی ادامه داد: این تسهیلات به دوچرخه سواران امکان سفرهای اشترکی با اتوبوس را به مسافرانی که با دوچرخه به خطوط تندرو مراجعه می کنند؛ می دهد .

به گفته آبادیان تسهیلات جدید اتوبوس ها فعلا به صورت آزمایشی در تعدادی از اتوبوس های خط 7 تندرو در مسیر های میدان راه آهن –پارک وی و میدان راه آهن – تجریش تعبیه شده اند و پس از احصاء ایرادات در صورت موفقیت آمیز بودن برای اتوبوس های سایر خطوط نیز نصب خواهند شد.

شهردار منطقه 11 از تمامی شهروندان برای حضور در همایش بزرگ دوچرخه سواری در روز جمعه 17 اسفند ماه و نیز شرکت در مراسم درختکاری که پس از پایان دوچرخه سواری در پایانه معین برگزار خواهد شد؛ دعوت کرد.

بر اساس این گزارش علاقمندان برای شرکت در این همایش در صورت نداشتن دوچرخه شخصی می توانند روز جمعه 17 اسفند ساعت 30/8 صبح برای ثبت نام و دریافت دوچرخه به پایانه اتوبوسرانی کاوه واقع در ضلع جنوبی خیابان آزادی نرسیده به میدان انقلاب مراجعه کنند.

همچنین هنگام ثبت نام شماره هایی به شرکت کنندگان به منظور قرعه کشی تحویل داده می شود که در پایان به قید قرعه به سه نفر از آن ها سه دستگاه دوچرخه اهدا خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 998662

وب گردی

وب گردی