استقرار میز خدمت بنیاد شهید درمصلاهای نماز جمعه سراسر کشور

مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران (هاتف) گفت: میز خدمت بنیاد به مناسبت روز بزرگداشت شهدا در مصلاهای نماز جمعه سراسر کشور مستقر می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، بهروز بزرگی مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: در راستای اجرای هرچه بهتر دستور نماینده ولی فقیه و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در خصوص هرچه با شکوه‌تر برگزار کردن روز بزرگداشت شهدا و به‌منظور اطلاع‌رسانی و ارائه خدمات به ایثارگران معزی، میز خدمت در مصلی‌های نماز جماعت در روز جمعه مورخ ۱۷ اسفندماه برپا می‌شود.

مدیرکل ارتباطات و مراجعات بنیاد شهید (هاتف) افزود: زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یکی از وظایف مهم بنیاد شهید و امور ایثارگران است که باید در همه زمان‌ها با نگاه ویژه به آن نگریست.

وی با اشاره به جایگاه ویژه بنیاد در استقرار میز خدمت در بین سایر دستگاه‌ها به تشریح برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات در میز خدمت حضوری و الکترونیکی پرداخت و گفت: تسریع و تسهیل در ارائه خدمات از طریق میز خدمت حضوری و الکترونیکی راهکاری در راستای اجرای سیاست‌های دولت مبنی بر اجرای هرچه بهتر حقوق شهروندی و احترام به شأن و منزلت ایثارگران معزی و خانواده‌های ایشان است. استقرار میز خدمت در مصلی نمازجمعه در روز بزرگداشت شهدا نیز نمادی از حرکت بنیاد برای ارائه خدمات از طریق میز خدمت الکترونیکی و حضوری است.

انتهای پیام/

کد خبر: 998700

وب گردی

وب گردی