مسابقات استارتاپی گامی در جهت توانمندسازی و ارتقای قابلیت های فردی و گروهی دانشجویان

معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: هدف رویدادهای استارتاپی پیاده نمودن تفکر تیمی و حرکت در جهت کار جمعی به جای تفکر انفرادی در پرورش ایده ها است.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک، مرتضی قاسمی معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاداسلامی اراک در اختتامیه اولین استارتاپ ویکند سلامت با بیان اینکه نگاه رهبری و جامعه به خلاقیت و نوآوری جوانان است، گفت: ماهیت و تفکر مبتنی بر منابع زیر زمینی و اقتصاد وابسته به نفت سرکوب گر نوآوری است.
وی در خصوص استاراتاپ ویکند سلامت، گفت: این رویداد با هدف پرورش ایده و اجرای کار تیمی در سه روز متوالی در تالار فردوسی دانشگاه آزاداسلامی واحد اراک برگزارشد.
قاسمی ادامه داد: در این رویداد آموزشی، تجربی اعضای هیأت علمی، دانشجویان و دانش آموزان با نزدیک به 50 ایده گردهم آمده اند تا ایده هایشان را مطرح نموده گروه تشکیل داده و هرگروه ایده ای را اجرا نماید.
معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی تصریح کرد: پس از غربالگری ایده ها در روز دوم، حدوداً یکصد نفر در دوازده تیم در یک فضای مشترک قرار گرفته و تحت نظارت منتورها، ایده ها را به کسب و کار تبدیل نمایند.
وی اضافه کرد: در پایان روز سوم تیم ها، پروژه های خود را به هیأتی از داوران متشکل از اعضای هیات علمی دانشگاه، مدیران تجاری و نمایندگان پارک علم و فنآوری ارائه و پس از داوری سه ایده برتر انتخاب و علاوه بر اهداء جوایز، جهت استقرار در پارک معرفی می شوند.
قاسمی با بیان اینکه باشگاه پژوهشگران جوان نیز حمایت خود را از شش ایده برتر اعلام کرد، گفت: آنچه که در استارت آپ مهم است تیم سازی و کار تیمی است که اکثریت شرکت کنندگان در روز دوم و سوم و تحت نظارت منتورها بخوبی توانستند رسالت خویش را به انجام برسانند .
معاونت علوم پزشکی دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی گفت: هدف این رویداد در پیاده نمودن تفکر تیمی و حرکت در جهت کار جمعی به جای تفکر انفرادی در پرورش ایده ها است که امیدواریم با این رویداد در جهت توانمندسازی و ارتقاء سطح قابلیت های فردی و گروهی و ورود ایده ها به مرحله پیش رشد گام مهمی برداشته باشیم.

بر اساس این گزارش در این رویداد که با همکاری معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک برگزار شد، تیم یارا با سرپرستی خانم دکتر مقدم موفق به کسب رتبه اول و تیم مدیار و DB به ترتیب رتبه های دوم و سوم استارت آپ ویکند سلامت را به خود اختصاص دادند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998731

وب گردی

وب گردی