فعالیت ۱۴۰ مرکز مشاوره فعال در مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور اعلام کرد: واحدهای دانشگاه های پیام نور در سراسر کشور دارای ۱۴۰ مرکز مشاوره فعال هستند.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز از روابط عمومی دانشگاه پیام نور، مجید صفارنیا مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور از وجود بیش از ۱۴۰ مرکز مشاوره فعال در تمام مراکز و واحدهای دانشگاه پیام نور خبر داد.

وی با اشاره به انتخاب مرکز مشاوره و سلامت دانشگاه پیام نور به عنوان مرکز مشاوره برگزیده از سوی وزارت علوم افزود: این مرکز برای چهارمین سال متوالی از سوی وزارت علوم به عنوان مرکز مشاوره دانشجویی فعال و واحدهای دانشگاه پیام نور انتخاب شده است.

مدیرکل امور دانشجویان دانشگاه پیام نور با اشاره به آسیب‌های اجتماعی در سطح جامعه که جامعه دانشجویی نیز جزئی از آن محسوب می‌شود توجه ویژه به خدمات مشاوره دانشجویی را ضروری دانست و گفت: طبق توصیه وزیر علوم یکی از مهمترین رسالت‌های دانشگاه ارائه خدمات مشاوره دانشجویی به دانشجویان است.

وی با اشاره به خدمات مراکز مشاوره دانشگاه اظهار داشت: این مراکز خدمات مختلفی مانند کارگاه‌های آموزشی بهداشت روان، جلسات سخنرانی در زمینه بهداشت روان، ارائه خدمات مشاوره توسط نیروهای متخصص را ارائه می‌کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 998764

وب گردی

وب گردی