هوا  دو روز آینده۴ تا ۸ درجه سردتر می شود

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: طی امروز و فردا در نیمه غربی کشور و روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور کاهش موقتی دما حدود ۴ تا ۸ درجه پیش بینی می‌شود.

به گزارش ایسکانیوز، احد وظیفه در ارتباط با وضعیت آب و هوا طی روزهای آینده گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش بینی هواشناسی از بعد از ظهر جمعه ۱۷ اسفند از فعالیت سامانه بارشی در شمال غرب کاسته شده و بارش‌ها در شمال شرق کشور نیز آغاز می‌شود.

وی گفت: شدت بارش‌های امروز در استان‌های گیلان، غرب مازندران، جنوب کردستان، کرمانشاه، شمال لرستان و همدان، شمال ایلام و لرستان پیش بینی می‌شود و فردا ۱۸ اسفند این سامانه به جز نوار غربی و بخش‌هایی از جنوب و جنوب شرق کشور در سایر مناطق فعال است و شدت بارش‌های روز شنبه در شرق استان یزد و غرب خراسان جنوبی همراه با رگبار و رعد و برق پیش بینی می‌شود.

وی گفت: بارش در ارتفاعات و مناطق سردسیر به صورت برف خواهد بود که سبب کاهش دید و لغزندگی جاده‌ها می‌شود. روز یکشنبه ۱۹ اسفند نیز این سامانه در نیمه شرقی کشور سبب بارش‌هایی می‌شود و بعد از ظهر از کشور خارج می‌شود.

وظیفه گفت: صبح شنبه سواحل دریای خزر مواج پیش بینی می‌شود و طی امروز و فردا در نیمه غربی کشور و روز یکشنبه در نیمه شرقی کشور کاهش موقتی دما حدود ۴ تا ۸ درجه پیش بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی گفت: آسمان تهران در روز شنبه ۱۸ اسفند ابری و در بعضی ساعات بارش باران و وزش باد و در اوایل شب کاهش ابر پیش بینی می‌شود و همچنین دمای هوا نیز با کاهش سه درجه‌ای در روز و ۵ درجه‌ای در شب نسبت به روز جمعه به ۱۱ و ۴ درجه سانتی گراد می‌رسد.

مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 998828

وب گردی

وب گردی