«اسپاتیفای» مجبور به عقب‌نشینی شد

«اسپاتیفای» که یک رسانه پخش موسیقی با 200 میلیون کاربردر سراسر جهان است، اخیرا تغییرات کوچکی در برنامه خود داده که اعتراض کاربرانش را در پی داشت.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، «اسپاتیفای» با بیش از 40 میلیون آهنگ،محبوب‌ترین سرویس موسیقی آنلاین جهان است و بیش از 200 میلیون کاربر در سرتاسر جهان دارد، به همین دلیل حتی تغییرات جزئی در برنامه می‌تواند مشکلات بزرگی ایجاد کند.

در پایان ماه گذشته، تغییری کوچک در طراحی Spotify رخ داد. در هنگام پخش آهنگ و در صفحه «در حال پخش Now Playing » دکمه «تکرار» که به کاربر اجازه گوش دادن مجدد آهنگ را می داد، حذف شد.

کاربران برای دسترسی به گزینه «تکرار» باید منو را با کلیک کردن روی سه نقطه در بالای صفحه باز کنند. با این حال، بسیاری از کاربران در صفحات اجتماعی Spotify نارضایتی خود را از این کار اعلام کردند.

بعد از اعتراضات کاربران و پس از دو هفته انتظار، دکمه «تکرار» مجدد به جای قبلی خود برگشت. البته، این تغییر در طراحی ممکن است چند روز طول بکشد تا در اختیار همه کاربران قرار گیرد.

با توجه به داده‌های منتشر شده در ژانویه 2019، از تعداد کل کاربران «اسپاتیفای»، تعداد کاربرانی که اشتراک « Premium» را خریداری کرده اند 87 میلیون نفر و تعداد کاربرانی که از سرویس رایگان استفاده می کنند، 113 میلیون نفر است.

انتهای پیام/

کد خبر: 998832

وب گردی

وب گردی