«هیولا» با بیش از ۱۵۰ لوکیشن در راه نمایش خانگی

«هیولا» در سعادت‌آباد روزهای پایانی تصویربرداری‌اش را می‌گذراند؛ «دورهمی» و ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه پنج را هم پیمان قانع طراحی می‌کند. اما هنوز معلوم نیست فصل جدید «دورهمی» نوروز روی آنتن می‌رود یا یک زمانی دیگر این اتفاق می‌افتد؟

به گزارش ایسکانیوز، «هیولا» این روزها در سعادت‌‌آباد فیلمبرداری می‌شود و قرار است خودش را به نوروز نمایش‌خانگی برساند. البته گروه جلوی دوربین هستند و در عین‌حال مراحل فنی هم انجام می‌شود. مصطفی احمدی تهیه‌کننده اعتقاد دارد باید منتظر ماند تا در روزهای آتی به یک جمع‌بندی برای توزیع «هیولا» در ایام نوروز برسیم ولی امکان حضور در نوروز نمایش خانگی وجود دارد. چرا که در فضای مجازی این طور نوشته‌اند که «هیولا» روزهای پایانی تصویربرداری خودش را می‌گذراند ولی احتمالاً به نوروز 98 نرسد.

هیولا این روزها با لوکیشن های متعدد به یک سریال 15 قسمتی تبدیل شده و بازیگران ستاره‌ای جلوی دوربین «هیولا» قرار گرفته‌اند. یکی از اتفاقات خوب همکاری دوباره مهران مدیری و پیمان قاسم خانی است.

نمایی از فیلم «هیولا»

*«هیولا» از 17 آذر کلید خورده و بازیگرانی چون: فرهاد اصلانی، شیلا خداداد، مهران مدیری، شبنم مقدمی، گوهر خیراندیش، محمد بحرانی، سیما تیرانداز، میرطاهر مظلومی، نیما شعبان نژاد، عزت اله مهرآوران، فرزین محدث، افشین زینوری و محسن قاضی مرادی در آن ایفای نقش می‌کنند.

پیمان قانع که سال‌ها دکورهای متفاوتی برای تلویزیون طراحی کرده این روزها در حال طراحی دکور ویژه‌برنامه نوروزی سال تحویل شبکه پنج سیماست. او به خبرنگار خبرگزاری تسنیم در این باره گفت: در حال طراحی دکور ویژه‌برنامه سال تحویل شبکه پنج سیما هستم که احتمالاً چند دکور طراحی خواهد شد. فعلاً درباره جزئیات دکور نمی‌توانم صحبتی انجام بدهم اما تا اینجا بگویم که یک کار هیولایی می‌خواهیم در شبکه پنج انجام دهیم.

*البته پیش از این محمد قنبری تهیه‌کننده ویژه‌برنامه نوروزی شبکه پنج سیما به خبرنگار خبرگزاری تسنیم گفته بود در مرحله طراحی هستیم، بنا داریم سه روز قبل از سال‌تحویل روی آنتن برویم. شبی یک ساعت برنامه داشته باشیم و روز سال‌تحویل که مصادف با میلاد حضرت علی(ع) است یکی دو پارت از صبح داشته باشیم و 9 ساعت هم ویژه سال‌تحویل روی آنتن خواهیم بود. ترجیح من استفاده از مجریان تلویزیونی است اما هر برنامه‌ای اتاق فکری دارد و من به‌تنهایی تصمیم‌گیرنده نیستم.

او درباره اتفاقات جدید برای برنامه «سال تحویل شبکه پنج سیما» هم گفت: فعلاً همه اتفاقات بستگی به اسپانسر دارد و حضور قطعی حامی مالی همه جمع‌بندی‌ها را مشخص می‌کند و می‌توانیم نام مجریان و جزئیات دیگر را اعلام کنیم.

قانع که طراحی دکور برنامه «دورهمی» را هم انجام می‌دهد، تصریح کرد: در حال طراحی هستیم و احتمالاً نصب این دکور در همان سالن قبلی برنامه انجام خواهد شد. کار سخت و متفاوتی را در پیش داریم ولی کپی در کار نبود. چرا که می‌گفتند دکورهای دورهمی کپی بوده ولی حداقل سری سوم که بنده بودم کپی‌برداری انجام ندادیم. در حال طراحی هستیم باز درباره جزئیات آن روزهای آینده می‌توان صحبت کرد.

نویسنده و تهیه‌کننده «هیولا»- پیمان قاسم‌خانی و مصطفی احمدی

مصطفی احمدی تهیه‌کننده «دورهمی» هم درباره شروع این برنامه در فصل جدید به خبرنگار خبرگزاری تسنیم، گفت: فعلاً طراحی دکور را آغاز کرده‌ایم و فعلاً درباره جزئیات طراحی، ساختار و شروع کار نمی‌توانم صحبت کنم و باید منتظر بمانیم و در روزهای آتی بهتر می‌توان درباره زمان شروع و جزئیات دیگر صحبت کرد.

*البته پیمان قانع طراح دکور «دورهمی» به این نکته اشاره کرد ما قرار بر «نوروز» داریم ولی باید نظر تهیه‌کننده و سازمان صداوسیما را دید که چه اتفاقاتی می‌افتد.

*پیش از این سیدمرتضی میرباقری معاون سیما اعلام کرد که «دورهمی» را در نوروز 98 خواهیم داشت و دست‌اندرکاران امر هنوز مشغول تصویربرداری پروژه نمایش خانگی «هیولا» هستند و از طرفی طراحی دکور «دورهمی» انجام می‌شود باید منتظر ماند و دید که آیا فصل جدید «دورهمی» با اجرا و کارگردانی مهران مدیری در ایام نوروز روی آنتن خواهد رفت و یا این پخش به ایام دیگری موکول خواهد شد؟

تسنیم

انتهای پیام/

کد خبر: 998846

وب گردی

وب گردی