کنسرسیوم بین المللی علم و فناوری در اصفهان تشکیل می شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان از تشکیل کنسرسیوم اصفهان برای هماهنگی و هم افزایی دانشگاه‌های بزرگ اصفهان در روابط بین الملل خبر داد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، طاهره چنگیز با اشاره به امضای تفاهم نامه گفت: این تفاهم نامه و کنسرسیوم بین دانشگاه علوم پزشکی اصفهان، دانشگاه اصفهان، دانشگاه صنعتی اصفهان، دانشگاه هنر اصفهان و شهرک علمی تحقیقاتی اصفهان انجام شد.

وی افزود: این کنسرسیوم درواقع ترکیب معقولی از تمام حوزه‌های علم و فناوری است و محتوای آن تفاهم نامه‌ای است که با حضور نماینده وزارت امور خارجه درباره افزایش همکاری درون استانی و مشارکت دانشگاه‌ها با مؤسسات بین المللی و اشتراک این همکاری است.

چنگیز یادآور شد: هدف این است که مجموعه دانشگاه‌های اصفهان یکهاب بین المللی با کشورهای دیگر که به عنوان نقاط متمرکز مشخص شده است، هم افزایی داشته باشد.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان گفت: بر اساس نقشه راهی که وزارت بهداشت و وزارت علوم برای دانشگاه‌ها مشخص کرده‌اند، در این کنسرسیوم، دانشگاه علوم پزشکی اصفهان با کشورهای آلمان، کره جنوبی، ژاپن و اتریش و دانشگاه اصفهان با سوئیس و فرانسه همکاری خواهند کرد.

منبع: مهر

انتهای پیام/

کد خبر: 998849

وب گردی

وب گردی