مهلت مجدد ثبت نام در کنکور سراسری تمدید نمی‌شود/ به شکایات آزمون استخدامی رسیدگی نمی‌کنیم

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشدند، می‌توانند در مهلت مجدد برای شرکت در آزمون سراسری سال 98 ثبت‌نام کنند.

حسین توکلی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره مهلت ثبت نام مجدد در آزمون سراسری سال 98، اظهار داشت: کلیه داوطلبان متقاضی ثبت نام در آزمون سراسری سال 1398 برای پذیرش در رشته های با آزمون دوره های روزانه، نوبت دوم یا شبانه‌، نیمه‌حضوری، مجازی، پردیس خودگردان دانشگاه ها و مؤسسات آموزش عالی، دانشگاه پیام نور، مؤسسات آموزش عالی غیرانتفاعی و همچنین متقاضیان تحصیل در رشته‌های با آزمون دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند در فرصت مجدد در کنکور ثبت نام کنند.

وی ادامه داد: فرصت مجدد پیشین از 24 بهمن ماه سال 97 تا 6 اسفندماه ۹۷ موفق بود. داوطلبانی که در مهلت مقرر موفق به دریافت کد سوابق تحصیلی نشدند، می‌توانند در مهلت مجدد برای شرکت در آزمون سراسری سال 98 ثبت‌نام کنند. مهلت مجدد از روز یکشنبه (19 اسفندماه 97) آغاز می‌شود و تا چهارشنبه (22 اسفندماه 97) ادامه دارد. این زمان به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.

«برخی از شرکت‌کنندگان ششمین دوره آزمون استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی نسبت به کیفیت سؤالات معترض بودند و مراقبان، رسیدگی را به سازمان سنجش آموزش کشور ارجاع دادند.»

توکلی در این خصوص تصریح کرد: این موارد هیچ ارتباطی با سازمان سنجش ندارد. سازمان اداری و استخدامی کشور باید به شکایات رسیدگی کند. ما دیگر هیچ مسئولیتی در خصوص آزمون های استخدامی فراگیر دستگاه‌های اجرایی کشور نداریم.

انتهای پیام/

کد خبر: 998881

وب گردی

وب گردی