دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، آماده استقبال از مسافران نوروزی است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد، گفت: فراهم کردن امکانات لازم برای اقامت در مهمانسرای واحد نجف آباد را از بهمن‌‌‌ماه شروع کردیم و کلیه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

امیررضا نقش، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره اسکان نوروزی در این واحد دانشگاهی و امکانات موجود در آن گفت: امکانات رفاهی مناسبی برای سال 98 در نظر گرفتیم و قبل از ارسال بخشنامه سازمان مرکزی مبنی بر تشکیل ستاد اسکان نوروزی، ستادی در واحد نجف آباد تشکیل شد و جلسات متعددی برای بهسازی فضاها انجام شد.

وی افزود: فراهم کردن امکانات لازم برای اقامت در مهمانسرای واحد نجف آباد را از بهمن‌‌‌ماه شروع کردیم و کلیه تمهیدات لازم برای اسکان مسافران نوروزی در نظر گرفته شده است.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد در ادامه خاطر نشان کرد: اسکان‌دهی در واحد نجف آباد ویژه کلیه کارکنان دانشگاه آزاد است. سوئیت‌هایی با امکانات لازم برای مسافران در نظر گرفتیم که سرویس بهداشتی مشترک دارند، البته تعدادی منازل کوچک هم با امکانات کامل در اختیار داریم که درصورت کمبود فضا از آن استفاده خواهد شد.

نقش تاکید کرد: هزینه اقامت در مهمانسرای واحد نجف آباد، مطابق بخشنامه سازمان مرکزی 60 هزار تومان است. مهمانسرای موجود در واحد نجف آباد، خوابگاه مربوط به دانشجویان بوده که طی عملیات بهسازی دچار تغییراتی شده تا امکان پذیرش مسافر را داشته باشد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به کثرت متقاضیان و محدودیت ظرفیت اماکن رفاهی و اقامتی واحدها و جهت انتفاع عموم همکاران و خانواده‌های آن‌ها، حداکثر مدت زمان استفاده از اماکن اقامتی واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای همکاران 3 شب و 4 روز تعیین شده است. کارکنان بازنشسته می‌‌‌‌‌توانند با اخذ نامه از واحدهای دانشگاهی خود، از مزایای این دستورالعمل بهره مند شوند.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نجف آباد متذکر شد: هزینه اقامت به ازای هر شب اقامت در میهمان‌سرا، سوئیت، آپارتمان برای هر خانواده 5 نفره مبلغ 600 هزار ریال و استادسرا، خوابگاه و سایر فضاهای آموزشی 300 هزار ریال تعیین شده است. اخذ هرگونه وجه مازاد بر مبلغ مقرر شده، ممنوع است. به ازای هر نفر مازاد بر 5 نفر، مبلغ 120هزار ریال تا سقف حداکثر 10 نفر بلامانع است.

نقش یادآور شد: براساس بخشنامه سازمان مرکزی، کارکنان و اعضای هیأت علمی ایثارگر شاغل در دانشگاه در صورت حضور و ارائه کارت ایثارگری، مشمول 50 درصد تخفیف در بهره‌مندی از اماکن اقامتی هستند.

گفتنی است در بخشنامه سازمان مرکزی به واحدها برای تشکیل ستاد اسکان نوروزی تاکید شده، واحدها مکلف‌اند به محض وصول بخشنامه، مفاد آن و فهرست دبیران کمیته بیمه و رفاه را به نحو شایسته به همکاران اطلاع‌رسانی نمایند. دبیران کمیته بیمه و رفاه نیز موظف‌اند با درج کروکی محل اسکان در سایت واحد، موقعیت دقیق ستاد اسکان را برای میهمانان مشخص کنند. دبیران محترم هیات امنای استان‌ها موظف‌اند به نحو مقتضی نسبت به ارزیابی ستاد اسکان نوروزی مستقر در سطح استان تحت پوشش، اقدام و نتیجه را به اداره کل امور اداری و منابع انسانی دانشگاه جهت رتبه‌بندی ارسال کنند.

واحدهای برتر در هر استان از نظر نحوه ارائه خدمات مطلوب، نحوه برخورد و تعداد پذیرش میهمانان ستاد اسکان نوروزی در سال 1397 عبارت‌اند از نجف‌آباد، کرمان، همدان، کرمانشاه، خرم‌آباد، بندرعباس و گرگان؛ همچنین واحدهای برتر در ستاد اسکان نوروزی سال 1398 در خردادماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999004

وب گردی

وب گردی