صادرات محصولات دانش‌بنیان ایرانی در کشورهای جنوب‌ شرق آسیا

نشست تخصصی صادرات محصولات دانش بنیان به کشورهای جنوب شرق آسیا با حضور فعالان این حوزه برگزار می شود .

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، در نشست تخصصی صادرات محصولات دانش بنیان به کشورهای جنوب شرق آسیا چگونگی توسعه تجارت بین المللی شرکت های دانش بنیان در حوزه محصولات دارو و تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی بررسی می شود .

در این نشست رامین مصفا و شهرام عندلیب به عنوان نمایندگان مرکز تعاملات بین المللی علم و فناوری در کشور مالزی به ارائه خدمات خود برای توسعه صادرات شرکت های دانش بنیان در جنوب شرق آسیا می پردازند و گزارشی را ارائه می کنند .

فرصت های صادرات دانش بنیان محصولات سلامت به کشورهای جنوب شرق آسیا، خدمات بازاریابی صادراتی برای محصولات سلامت در کشورهای جنوب شرق آسیا و رویه های قانونی برای اخذ مجوز محصولات سلامت در کشورهای جنوب شرق آسیا از جمله سرفصل های این نشست تخصصی است .

در نیمه دوم نشست تخصصی صادرات محصولات دانش بنیان به کشورهای جنوب شرق آسیا ، پرسش و پاسخ شرکت های دانش بنیان و نماینده شرکت مدرن بایو انجام می شود .

نشست تخصصی صادرات محصولات دانش بنیان به کشورهای جنوب شرق آسیا 21 اسفندازساعت 14الی 16 در محل معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری برگزار می شود .

ثبت نام برای حضور در این نشست از طریق سامانه bizservices.ir انجام می شود. علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن های 6-63103315 در کریدور توسعه صادرات و تبادل فناوری تماس حاصل فرمایید.

انتهای پیام/

کد خبر: 999016

وب گردی

وب گردی