تامین آب تصفیه با فناوری غشایی ممکن شد

تامین آب تصفیه شده از طریق فناوری غشاهای اولترافیلتراسیون و با تکیه بر دانش متخصصان داخلی ممکن شد.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، مرتضی صادقی مدیر تحقیق و توسعه شرکت توکا پارسیان پیشرو با اشاره به اینکه فناوری غشاهای اولترافیلتراسیون در بحث بازیافت پساب و آب حلقه مهم و اساسی در زنجیره بازیافت است گفت: این شرکت به عنوان مشاور و مجری ساخت انواع سامانه‌های تصفیه آب و فاضلاب وبا تکیه بر دانش فنی متخصصان و کارشناسان خود و دانش و فناوری روز دنیا، فعالیت خود را با اهداف کمک به نگهداری منابع آبی کشور، جلوگیری از آلودگی محیط زیست و رفع وابستگی کشور به محصولات و تجهیزات مرتبط با صنعت آب و فاضلاب در سال 1396 آغاز کرد.

وی درادامه گفت: این شرکت تنها تولید کننده ماژول‌ها وغشاهای الیاف میان تهی اولترافیلتراسیون(UF) در خاورمیانه است که درجهت تامین آب سالم و تصفیه شده گام بر می دارد.

وی درباره دریافت حمایت از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: ما تاکنون برای توسعه و رونق فعالیت های دانش بنیان این شرکت از تسهیلات و برخی از معافیت های مالیاتی استفاده کرده ایم.

صادقی درباره تاثیر فعالیت دانش بنیان بر اشتغالزایی این شرکت گفت: درحال حاضر ما به صورت مستقیم برای 15 نفر اشتغالزایی ایجاد کرده ایم که درصورت پیشرفت برنامه های شرکت طبق برنامه این تعداد را دوبرابر خواهیم کرد.

مدیر تحقیق و توسعه این شرکت دانش بنیان درباره صرفه جویی ارزی این شرکت اظهار کرد: با توجه به این که کشور با بحث خشکسالی مواجه شده تولید غشاهای اولترافیلتراسیون سالی حدود 30 تا 40 میلیون دلار صرفه ارزی برای کشور به همراه دارد.

وی درباره ارائه خدمات فنی و مهندسی این شرکت دانش بنیان گفت: طراحی و ساخت سامانه های غشایی تصفیه پساب و آب بر پایه فناوری غشایی اولترافیلتراسیون، طراحی و ساخت سامانه های غشایی آب شیرین کن بر پایه اسمز معکوس ،طراحی و ساخت سامانه تصفیه پساب بر پایه فرایند انعقاد شیمیایی وطراحی و ساخت سامانه های چربی گیر پساب (DAF) طراحی، ساخت و بهینه سازی تصفیه خانه های فاضلاب بر پایه فرایندهای بیولوژیک از جمله خدمات فنی و مهندسی است که این شرکت ارائه می کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999057

وب گردی

وب گردی