آنی‌شرلی در جزیره در نوبت چاپ سیزدهم روانه بازار کتاب شد

کتاب «آنی‌شرلی در جزیره» اثر "ال. ام. مونتگمری" با ترجمه‌ سارا قدیانی در نوبت چاپ سیزدهم روانه‌ بازار کتاب شد.

به گزارش ایسکانیوز، «آنی‌شرلی در جزیره» اثر «ال. ام. مونتگمری» با ترجمه‌ سارا قدیانی در نوبت چاپ سیزدهم روانه‌ بازار کتاب شد.

آنی شرلی متولدِ «بولینگبروکِ» ایالت «نوا اسکوشیا» در همسایگی «جزیره پرنس ادوارد» است. در جلد سوم او برای ادامه تحصیلاتش مجبور است از جزیره پرنس ادوارد به دانشگاه «ردمون» در نوا اسکوشیا برود؛ اما علیرغم اینکه تحصیلات عالیه آرزوی اصلی او و نوا اسکوشیا نیز زادگاهش بوده، چندان از این موضوع خوشحال نیست و همه اینها در واقع نشان دهنده‌ی میزان علاقه و وابستگی آنی شرلی به محیط جدیدی است که به آن وارد شده است: جزیره پرنس ادوارد، عمارت "گرین گیبلز"خانواده جدیدی که تشکیل داده، دوستان جدیدی که پیدا کرده و خاطره های خوبی که برایش رقم خورده است.

در زمانی که آنی در دانشگاه زادگاه خود و دور از گرین گیبلز در حال تحصیل است، جزیره پرنس ادوارد را به عنوان زادگاه اصلی خود می شناسد، گویی که تولد واقعی زندگی اش از آنجا شروع شده و در طول داستان نیز از پذیرفتن اینکه او یک "بولو نوز"(دماغ آبی: لقبی که برای ساکنان اصلی نوا اسکوشیا استفاده می شود) است امتناع می کند و در درجه اول خود را دختر جزیره می داند.

مجموعه ۸ جلدی آنی شرلی نوشته لوسی ماد مونتگمری، نویسنده معروف کانادایی است که او را در عالم مطبوعات با نام ال. ام. مونتگمری می‌شناسند. این مجموعه، قصه زندگی و ماجراهای دختری به نام آنی شرلی است که در اواخر سالهای ۱۸۰۰ میلادی و در سن یازده سالگی، بعد از سالها زندگی در یتیم خانه بالاخره خواهر و برادری مسن به نام ماریلا و متیو کاتبرت او را به مزرعه گرین گیبلز در نزد خود می آورند و سرپرستی او را به عهده می گیرند. آنی به عمارت گرین گیبلز در روستای آوونلی می‌رود و ماجراهای او شروع می شود: آنی بزرگ می‌شود، دوستان زیادی پیدا می‌کند، به دانشگاه و کالج می‌رود، ازدواج می‌کند و …

فارس

انتهای پیام/

کد خبر: 999079

وب گردی

وب گردی