آمادگی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول برای اسکان زائران راهیان نور دانشجویی

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول، گفت: اردوی راهیان نور دانشجویان دختر این واحد دانشگاهی در تاریخ 16 و 17 اسفندماه با حضور نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و اردوی دانشجویان پسر نیز در تاریخ 23 و 24 اسفندماه برگزار خواهد شد.

محمد احمدزاده مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با ذکر این نکته که بسیج دانشجویی به عنوان یک نهاد انقلابی در جامعه دانشگاهی شناخته شده است، گفت: بسیج دانشجویی با زمینه سازی و پرورش فعالیت های فرهنگی باعث شکوفایی و رونق فرهنگی در دانشگاه‌ها می‌شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول با اشاره به رسالت اردوهای راهیان نور دانشجویی، تصریح کرد: بسیج دانشجویی هر ساله با برگزاری اردوهای راهیان نور در راستای تقویت روحیه انقلابی دانشجویان اقدامات با ارزشی انجام می دهد.

وی در خصوص تاریخ اعزام دانشجویان دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول، عنوان کرد: اردوی دانشجویان دختر در تاریخ 16 و 17 اسفندماه با حضور نصیری مدیرکل فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

احمدزاده اضافه کرد: اردوی راهیان نور دانشجویان پسر نیز در تاریخ 23 و 24 اسفندماه برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول پیرامون تعداد دانشجویان ثبت نام کرده راهیان نور در این واحد دانشگاهی، عنوان کرد: امسال در مجموع 240 نفر از دانشجویان واحد دزفول در قالب اردوهای راهیان نور به مناطق جنگی اعزام می شوند.

وی با اشاره به فضای معنوی حاکم بر راهیان نور، بیان کرد: در حوزه فرهنگی حجت الاسلام یکتا به سخنرانی پرداخت و برخی از روحانیون در قالب روایتگری، رخدادهای جنگ را برای دانشجویان بازگو کردند. در حوزه سیاسی و علمی هم برخی از استادان به تشریح بیانیه گام دوم انقلاب پرداختند.

احمدزاده با بیان اینکه واحدهای دانشگاه آزاداسلامی در استان خوزستان در صورت درخواست مسئولین، خدمت رسانی به زائران راهیان نور را وظیفه می دانند، گفت: دانشگاه آزاداسلامی واحد دزفول ظرفیت لازم برای اسکان دانشجویان را دارد.

این فعال دانشجویی با خبر اینکه امسال اردوهای جهادی دانشجویی در واحد دزفول برگزار نخواهد شد، اظهار کرد: بسیج دانشجویی بنا دارد هفته انتهایی سال 97 اردوی جهادی را با حضور گسترده دانشجویان جهادگر در مناطق هدف شناسایی شده، در اطراف حاشیه ای و محروم اهواز برگزار کند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999099

وب گردی

وب گردی