اعلام برنامه های فرهنگی واحد تهران مرکزی در سال 98

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی برنامه فرهنگی و مذهبی این واحد دانشگاهی را در سال 98 تشریح کرد.

عباس گوهری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه های فرهنگی واحد تهران مرکزی در راستای ایجاد شور و نشاط دانشجویی در سال 98 اظهار کرد: آن چه که امروز کشور به آن نیاز دارد، نشاط، معنویت و امید است؛ در برابر سیاه نمایی ها و عده ای که آینده را تاریک جلوه می دهند، وظیفه داریم که واقعیت های موجود در جامعه را منعکس کنیم.

وی افزود: واقعیت ها و آینده انقلاب اسلامی همانطوری که مقام معظم رهبری تاکید کرده اند، روشن و درخشان است.

گوهری ادامه داد: با توجه به این موضوعات، اولین اقدامی که روزهای اخیر در واحد تهران مرکزی انجام داده ایم، ایجاد فضایی اختصاصی به منظور مطالعه و استراحت برای بانوان دانشگاه بوده است. در این فضا مشاوران دانشجویی و مذهبی به صورت مستمر حضور دارند و امکانات تفریحی نیز برای دانشجویان تدارک دیده شده است. همچنین حضور آقایان در این فضا ممنوع است.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی تهران مرکزی با اشاره به اقدامات فرهنگی و تفریحی این واحد در سال 98 تصریح کرد: با توجه به این که دانشجو جوان است و به نشاط نیاز دارد، در مراسم های مختلف مذهبی سعی می کنیم فضایی با نشاط را برای دانشجویان فراهم کنیم؛ برگزاری مسابقات ورزشی در سالن های واحد، از جمله اقدامات در این راستا محسوب می شود.

وی اذعان داشت: اردوهای سیاحتی و زیارتی دانشجویان در سال 98 افزایش خواهد یافت؛ اردوهای یک روزه کاشان، جمکران و قم و اردوی 3 روزه مشهد مقدس را برای دانشجویان در نظر داریم؛ در اردوی مشهد مقدس، علاوه بر زیارت بارگاه امام هشتم، کلاس ها و کارگاه های آموزشی برای دانشجویان برگزار خواهد شد.

گوهری خاطرنشان کرد: در سال 98 برای فرزندان کارکنان واحد نیز در روزهای جمعه مسابقات ورزشی برگزار خواهیم کرد؛ همچنین برای دانشجویان سالن های ورزشی با امکانات مناسب ایجاد کرده ایم که افراد می توانند در اوقات فراغت به راحتی از آن ها استفاده کنند.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران مرکزی با اشاره برنامه های مذهبی این واحد گفت: روزهای دوشنبه هر هفته مراسم قرائت زیارت عاشورا با حضور بیش از 450 نفر از دانشجویان برگزار می شود که در سال 98 نیز ادامه خواهد داشت.

وی بیان کرد: برگزاری استارتاپ های فرهنگی و تولید اپلیکیشن توسط دانشجویان از جمله برنامه های سال 98 در واحد تهران مرکزی خواهد بود؛ در سال 98 مسابقات تولیدات فرهنگی دانشجویان را برگزار خواهیم کرد زیرا که امروز برای ارتقاء فرهنگ جامعه باید به دنبال ابزارهای نوین باشیم.

گوهری با بیان این که سال 98 مسابقات کتابخوانی نیز در واحد تهران مرکز برگزار خواهد شد اذعان داشت: ما به دنبال این هستیم دانشجویان به این باور برسند که در دنیای غرب خبری نیست و آینده ایران باید به دست جوانان این مرز و بوم ساخته شود.

معاون فرهنگی و دانشجویی واحد تهران مرکزی در پایان بیان کرد: سال آینده نمایش و نقادی فیلم را دستور کار خواهیم داشت؛ با توجه به این که دانشجویان هنر نیاز به گالری دارند، یک گالری مناسب برای آن ها طراحی کرده ایم که آثار خودشان را به نمایش بگذارند که سال 98 این فضاهای هنری گسترش بیشتری خواهد یافت.

انتهای پیام/

کد خبر: 999110

وب گردی

وب گردی