ساماندهی نیروی انسانی و مقابله با آسیب‌های اجتماعی؛ اولویت آموزش‌و‌پرورش تهران در سال 98

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران گفت: در سال ۹۸، اولویت و محور اصلی برنامه آموزش و پرورش شهر تهران، ساماندهی نیروی انسانی و مقابله با آسیب های اجتماعی است.

عبدالرضا فولادوند، مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درخصوص روند اجرای برنامه های آموزش و پرورش شهر تهران در سال جاری اظهار کرد: در واقع ما در سال ۹۷، اکثر برنامه های دوره قبلی را پیگیری و سعی کرده‌ایم تا برنامه های نیمه تمام را با موفقیت به سرانجام برسانیم.

وی ادامه داد: در سال ۹۸، اولویت و محور اصلی برنامه آموزش و پرورش شهر تهران، ساماندهی نیروی انسانی و مقابله با آسیب های اجتماعی خواهد بود.

فولادوند تصریح کرد: همچنین ارتقای فضاهای آموزشی و رفع مشکلات مربوط به آن یکی دیگر از برنامه های اصلی و مهم ما در سال تحصیلی آینده خواهد بود.

وی افزود: در مواردی که مربوط به فضاهای آموزشی است، در نظر داریم تا با همکاری و مشارکت شهرداری بسیاری از آن ها را بازسازی و تعمیر کنیم یا فضاهایی را ایجاد کنیم که در آن انگیزه و نشاط دانش آموزان برای فعالیت های علمی، آموزشی و فرهنگی بیشتر شود.

فولادوند در ادامه گفت: همچنین شهرداری های مناطق مختلف تهران قرار است در راستای ایجاد و بازسازی ساختمان مدارس و محیط های آموزشی و پرورشی دیگر نیز با آموزش و پرورش، همکاری‌های بیشتری داشته باشد.

وی بیان کرد: در همین زمینه، به زودی جلسه ای با حناچی خواهیم داشت و در خصوص ساختمان های تخریب شده و نصفه و نیمه مانده مدارس که قرار بوده شهرداری آن ها را تکمیل کند و همچنین تکلیف زمین هایی که کاربری آموزشی دارند؛ اما از آن‌ها استفاده های تجاری و مسکونی می شود، صحبت خواهیم کرد.

فولادوند در خصوص بودجه آموزش و پرورش شهر تهران نیز خاطرنشان کرد: قطعا بودجه تخصیص داده شده کفاف هزینه های سنگین مدارس مختلف شهر تهران را نمی دهد؛ اما خوشبختانه خیرین و خانواده های دانش آموزان در این زمینه بسیار به ما کمک می کنند و در حال حاضر بزرگ‌ترین و اصلی ترین مشکل ما نبود فضای آموزشی مناسب است که قطعا این مشکل باید به زودی رفع شود.

انتهای پیام/

کد خبر: 999139

وب گردی

وب گردی