کارت آزمون تولیمو، 21 اسفند منتشر می‌شود

کارت ورود به جلسه در صد‌و‌سی و ششمین دوره آزمون تولیمو فردا (21 اسفند) منتشر می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، صد و سی و ششمین دوره آزمون زبان انگلیسی پیشرفته، صبح روز پنجشنبه 23 اسفندماه در شهر تهران برگزار می‌شود.

لازم به ذکر است برگ راهنما و کارت شرکت در آزمون تولیمو از روز سه‌شنبه 21 اسفندماه روی پایگاه اطلاع رسانی سازمان سنجش آموزش کشور قرار می‌گیرد، به همین منظور داوطلبان می‌توانند با وارد کردن اطلاعات خود نسبت به پرینت کارت ورود به جلسه و برگ راهنما اقدام کنند.

هر داوطلب برای شرکت در جلسه آزمون باید، علاوه بر پرینت کارت شرکت در جلسه آزمون، اصل کارت ملی یا اصل گذرنامه خود را ارائه کند. آدرس محل برگزاری آزمون نیز روی کارت شرکت در آزمون داوطلبان درج شده است.

درصورتی که داوطلبان متقاضی شرکت در آزمون هر گونه اشکالی در کارت ورودی خود مشاهده کردند، می‌توانند در روز چهارشنبه مورخ 22 اسفند ماه، صبح از ساعت 8:00 تا 12:00 و بعدازظهر از ساعت 14:00 تا 17:00 با در دست داشتن کارت شناسایی معتبر و دو قطعه عکس به نماینده این سازمان مستقر در باجه رفع نقص مراجعه و نسبت به اصلاح و رفع اشکال احتمالی کارت خود اقدام کنند.

داوطلبانی که شماره پرونده و کدپیگیری ثبت نام خود را فراموش کرده‌اند، برای دریافت شماره پرونده با مراجعه به سایت سازمان سنجش و ورود به سیستم پاسخگویی اقدام کرده و به هیچ وجه به باجه رفع نقص مراجعه نکنند. داوطلبان برای رفع نقص می‌توانند به خیابان انقلاب، میدان فردوسی، کوچه شاهرود، دانشکده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه سوره مراجعه کنند.

لازم به ذکر است واحد اطلاعات و پاسخگویی به سوالات در این باره از این تاریخ لغایت 22 اسفند همه روزه به‌غیر از ایام تعطیل و در وقت اداری آماده پاسخگویی به سوالات داوطلبان است؛ به همین منظور داوطلبان به منظور پاسخگویی به سوالات خود می‌توانند به بخش پاسخگویی اینترنتی سایت سازمان سنجش آموزش کشور مراجعه و یا با شماره تلفن 42163- 021 تماس حاصل کرده و از مراجعه حضوری خودداری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999166

وب گردی

وب گردی