مراسم افتتاحیه راهیان نور دانشجویان دختر واحد علوم و تحقیقات در دوکوهه خوزستان برگزار شد

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات، گفت: مراسم افتتاحیه اردوی راهیان نور دانشجویان دختر واحد علوم و تحقیقات در دوکوهه با حضور و روایت گری علیان و سردار رمضانی در فتح المبین و کانال کمیل برگزار شد.

رضا اسدی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، ضمن تبریک به آیت الله ابراهیم رئیسی به خاطر انتصاب ایشان به ریاست قوه قضائیه، گفت: رهبر انقلاب اسلامی هشت توصیه مهم را خطاب به آقای رئیسی داشتند که امیدواریم در دوران مسئولیت ایشان محقق شود.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاداسلامی واحد علوم و تحقیقات در خصوص برگزاری اردوی راهیان نور گفت: این اردو برای دانشجویان دختر از تاریخ 18 اسفندماه طی مراسمی آغاز شده است. این مراسم افتتاحیه در دوکوهه با روایت‌گری علیان و سردار رمضانی در فتح المبین و کانال کمیل انجام شد.

وی اذعان داشت: در حال حاضر دانشجویان دختر اعزام شده در قالب راهیان نور با عنوان «رحیل زندگی» در هویزه اسکان داده شدند و تا پنجشنبه 23 اسفندماه به سوی تهران حرکت خواهند کرد.

اسدی اضافه کرد: اردوی برادران نیز از 23 اسفندماه آغاز می شود. شنبه 25 اسفندماه نیز مراسم استقبال از شهدای دوران دفاع مقدس را در مرزهای جنوبی خواهیم داشت.

انتهای پیام/

کد خبر: 999192

وب گردی

وب گردی