آغاز مانور نوروزی همیاران پلیس از امروز

رئیس پلیس راهور ناجا از آغاز مانور نوروزی همیاران پلیس از امروز خبر داد و گفت : مانور مذکور به صورت سراسری در کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار کمال هادیانفر در رزمایش نوروزی همیاران پلیس که صبح امروز با حضور معاون آموزش متوسطه وزیر آموزش و پرورش برگزار شد،گفت: یکی از اهداف جدی که در ١٠سال گذشته در ایجاد پلیس همیار یا همیاران پلیس راهور در دستور کار بوده ایجاد نظام مسئولیت پذیری بین جوانان و نوجوانان به عنوان آینده سازان بوده است.


وی با بیان اینکه احترام به قانون نیز موضوع جدی مورد تاکید است گفت: متاسفانه امسال بیش از ١۴٨٠٠ نفر جان خود را بر اثر تصادف از دست دادند و ١٣۵٠٠ نفر نیز مجروح شدند که بعضی از این جراحت ها نیز منجر به نقص عضو شده است.

رئیس پلیس راهور ناجا افزود: توجه به فرهنگ‌سازی، ایمنی وسیله نقلیه و نقاط حادثه خیز است بنابراین قصد داریم با کمک مردم، پلیس یاران، سفیران فرهنگی و تمام دستگاه‌هایی که در این مورد نقش جدی دارند برای سال ٩٨ برنامه کاهشی را اجرا کنیم.

سردار هادیانفر با تاکید بر اینکه یکی از عوامل عقب ماندگی کشور ها افزایش تصادفات و تلفات در جاده‌هاست، که جزو شاخص‌های عقب ماندگی در کشورهای در حال توسعه است گفت: در ١٣ سال اخیر حدود 10 هزار و 300 مورد کاهش تلفات داشتیم این ما باید با برنامه ریزی به شاخص‌های مطلوب برسیم.

وی با اشاره به مانور نوروزی همیاران پلیس گفت: این برنامه از امروز آغاز شده و به صورت سراسری در کشور اجرا خواهد شد.


وی در پایان با اشاره به شعار امسال پلیس راهور که «برخیز از خطر و آرامش در سفر» است گفت: یکی از انتظارات ما از همیاران پلیس نیز احترام به والدین است. بستن کمر بند، صحبت نکردن با تلفن همراه و رانندگی نکردن در هنگام خواب آلودگی از موضوعات مورد توجه ماست و به همیاران تاکید می‌کنیم که در نهایت ادب در راستای تحقق این مسائل ما را یاری کنند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999206

وب گردی

وب گردی