ساماندهی خیابان ولی عصر (عج) در آستانه نوروز

شهردار منطقه 11 تهران در آستانه فصل بهار از اقدامات ویژه که در خیابان حضرت ولی عصر (عج) از میدان راه آهن تا تقاطع خیابان انقلاب با هدف ساماندهی این خیابان انجام شده است؛ خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، نصراله آبادیان با بیان این که درختان خیابان ولی عصر تا پیش از این به صورت دستی آبیاری می شدند ؛ گفت: این بخش از خیابان فاقد لوله آبرسانی بوده و به دلیل وجود بازارهای بورس پوشاک و البسه که باعث شده بود دستفروشان زیادی در پیاده رو و باغچه های این خیابان مستقر شوند؛ آسیب های زیادی هم به فضای سبز وارد آمده بود.

شبکه آبرسانی قطره ای و لوله گذاری داخل باغچه ها حد فاصل انقلاب تا لبافی نژاد

وی افزود: استقرار دستفروشان به دلیل ترددهای عرضی که از داخل باغچه ها شکل می گرفت و برپایی بساط باعث آسیب رساندن به درختان و فضای سبز و اختلال در عبور و مرور و همچنین ایجاد سد معبر شده بود که با هدف ساماندهی این محور به طول 750 متر نرده گذاری انجام شد و در همین راستا احداث و توسعه باغچه های کناری با عرض یک متر و به طول 350 متر همراه با لوله گذاری و آبرسانی به طول 750 متر انجام شد .

کاشت 550اصله درخت چنار / 5هزار اصله نهال برگ بو و یاس هلندی

به گفته آبادیان خیابان ولی عصر (عج) که همه آن را با چنارهایش می شناسند؛ نیاز به کاشت درخت در باعچه هایی دارد که برخی درختان آن به مرور زمان دچار آسیب شده و یا نیاز به کاشت درختان جایگزین دارند.

کاشت 550 اصله چنار 15 ساله از میدان راه آهن تا چهارراه ولی عصر در تقاطع خیابان انقلاب و کاشت 5هزار اصله برگ بو از جمله اقداماتی بود که شهردار منطقه 11 تهران به آن ها اشاره کرد.

جمع آوری پل های مازاد

آبادیان به جمع آوری پل های مازاد را که به صورت غیر مجاز توسط برخی واحدهای صنفی در مقابل مغازه ها نصب شده بود؛ اشاره کرد و گفت: به دلیل نرده گذاری و اصلاح دسترسی ها این پل های مازاد جمع آوری شدند و شهروندان از محل های مشخص دارای خط کشی عبور و مرور استفاده می کنند.

احداث زباله گیر در نهر خیابان

در ادامه تشریح اقدامات ویژه ساماندهی خیابان ولی عصر (عج) ، شهردار منطقه 11 به نصب زباله گیر جهت جلوگیری از انتقال زباله ها به نهر خیابان اشاره کرد و گفت: آبرسانی بخشی از خیابان ولی عصر (عج) در قسمت جنوب خیابان مولوی تا میدان راه آهن دچار نقص بود که رفع شد. همچنین شبکه آبرسانی فعال شده است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999210

وب گردی

وب گردی