پست اینستاگرامی برمک بیات درمورد دوره های آموزشی باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران

برمک بیات کارشناس رسانه و مدرس دانشگاه علامه طباطبائی در صفحه اینستاگرامی خود پستی در زمینه برگزاری دوره های خبر و رسانه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، متن این پست اینستاگرامی به شرح زیر است:

کارگاه آموزشی ویژه مدیران روابط عمومی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی مراکز استان ها روزهای چهارشنبه و پنج شنبه پانزدهم و شانزدهم اسفند 1397 در باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران برگزار شد.

در این کارگاه اساتیدی مانند دکتر صالح اسکندری، دکتر رضا واعظی، حسن عابدینی، حمید مقدم فر و و جمع دیگری از استادان، مباحثی را با موضوع فرآیند تحلیل واقعی رویدادها، تهدیدات و فرصت های فضای مجازی، جریان شناسی سیاسی و رسانه ای و مدیریت بحران را برای شرکت کنندگان تبیین کردند.

مدیریت اخبار و اطلاع رسانی نیز موضوعی بود که اینجانب با شرکت کنندگان گرامی به صورت تعاملی درباره آن بحث و تبادل تجربه کردیم. آسیب شناسی رسانه ای حادثه دلخراش سانحه اتوبوس دانشجویان واحد علوم تحقیقات و همچنین ماجرای پذیرش مازاد بر ظرفیت رشته های پزشکی در آغاز سال تحصیلی که برخی جریان های رسانه ای و سیاسی تلاش کردند، هر دو این مسائل برای دانشگاه آزاد اسلامی به بحران تبدیل شوند و همچنین نحوه عملکرد رسانه‌ها در بحران‌هایی مثل زلزله با بررسی موردی زلزله سال گذشته کرمانشاه، سرفصل موضوعاتی بود که دوستان نظراتشان را بیان کردند و در این زمینه مفصل صحبت کردیم.

گفتنی است این دوره،‌ دومین دوره آموزشی خبر و رسانه ویژه مدیران روابط عمومی واحدهای استان ها بود که در باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران برگزار شد. هدف دومین دوره «خبر و رسانه» ارتقای سطح علمی و سواد رسانه ای و ارتباطات مدیران روابط عمومی واحد های دانشگاهی و توانمندسازی آنان است. بنا برآن است که در سال آینده دوره ویژه مدیران واحد ها با همین رویکرد و معرفی ظرفیت ها و فرصت های علمی فرهنگی ورزشی دانشگاه ها برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999213

وب گردی

وب گردی