تشریح برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد در سال ۹۸/ «معرفت افزایی دانشجویان» محور اصلی برنامه‌ها

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: دانشجویان جوان در سال 98 باید در تمامی فعالیت های فرهنگی دانشگاه حضور فعال داشته باشند و نخبه‌پروری سیاسی را در دستور کار خود قرار دهند.

حجت الاسلام ابراهیم کلانتری معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره برنامه‌های فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 اظهار کرد: مهم ترین برنامه ای که دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 دنبال خواهد کرد، برنامه های معرفتی است؛ آن چیزی که می‌تواند بیانیه گام دوم را عملیاتی کند، تلاش برای آشنایی نسل جوان با آرمان های انقلاب اسلامی است، لذا اکثر برنامه سال آینده دانشگاه آزاد اسلامی به صورت معرفتی، بصیرتی و دانش‌افزایی خواهد بود.

وی افزود: توسعه برنامه‌های معرفتی همراه با برگزاری کارگاه ها و اردوهای آموزشی و همچنین برگزاری مسابقات کتاب‌خوانی و همایش‌های علمی همراه خواهد بود.

کلانتری ادامه داد: اولویت دیگر دانشگاه آزاد در سال 98، اجرایی شدن دستور العمل آراستگی و شئون رفتاری که از مدت ها پیش تنظیم شده، در واحدهای دانشگاهی است؛ این موضوع از مهرماه سال 97 آغاز شده است و تلاش می کنیم که سال آینده تمامی واحدها نسبت به اجرایی شدن آن اهتمام بیشتری ورزند.

معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، تصریح کرد: یکی از سیاست‌های اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در سال آینده این است که تمامی واحدهای دانشگاهی را در راستای تحولات فرهنگی فعال کند؛ لذا معاونت فرهنگی دانشگاه نیز به صورت همه جانبه و از لحاظ مادی و معنوی، پشتیبان این موضوع خواهد بود.

وی با بیان این که به میدان آوردن نسل جوان سیاست اصلی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98 خواهد بود، اذعان داشت: دانشجویان جوان در سال 98 باید در تمامی فعالیت های فرهنگی دانشگاه فعال باشند و نخبه پروری سیاسی را در دستور کار خود قرار دهند تا بتوانند پس از فارغ التحصیلی مسئولیت‌های مهمی را در کشور بر عهده بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999215

وب گردی

وب گردی