دومین نشست کنسرسیوم دانشگاه‌های ایران و اروپا در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد

دومین نشست دانشگاه‌های عضو کنسرسیوم دانشگاهی با حضور مسئولان دانشگاه الزهرا(س)، کنسرواتور ملی هنر و حرفه فرانسه، دانشگاه بوعلی سینای همدان و مدیر دفتر منطقه‌ای اراسموس در گرجستان، به میزبانی دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز به نقل از دانشگاه الزهرا (س)، در این نشست گزارشی درخصوص پتانسیل‌های دانشگاه الزهرا (س) به عنوان تنها دانشگاه تک جنسیتی زنان در ایران برای همکاری‌های بین‌المللی ارائه شد.
دکتر ساریخانی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه بوعلی سینا نیز در سخنانی به معرفی تاریخچه تاسیس و امکانات و پتانسیل‌های دانشگاه بوعلی سینا در جهت همکاری‌های بین‌المللی پرداخت.
سپس دکتر آرام مدیر بین‌الملل دانشگاه بوعلی سینا آمادگی آن دانشگاه را برای همکاری بین‌المللی اعلام داشت و از اعضای کنسرسیوم دعوت کرد بازدید از دانشگاه بوعلی سینا را در برنامه آینده خود قرار دهند.
هیات میهمان پیش از تشکیل این نشست با همراهی ریاست و اساتید دانشکده هنر، معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی و مدیر همکاریهای علمی بین المللیدانشگاه الزهرا (س) از کارگاه‌های صنایع دستی، طراحی صنعتی و گالری هنر این دانشگاه بازدید کردند.

کد خبر: 999266

وب گردی

وب گردی