ترکیه برای گشت زنی مشترک با روسیه تلاش می کند

در پی آغاز گشت زنی مشترک نیروهای ترکیه و روسیه در ادلب، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای از مذاکره با روسیه برای انجام گشت زنی های مشترک در تل رفعت خبر داد.

به گزارش گروه بین الملل ایسکانیوز، در پی آغاز گشت زنی مشترک نیروهای ترکیه و روسیه در ادلب، وزارت دفاع ترکیه در بیانیه ای از مذاکره با روسیه برای انجام گشت زنی های مشترک در تل رفعت خبر داد.

«نادیده شبنم آکتوپ»، مسئول رسانه ای و ارتباطات مردمی وزارت دفاع ترکیه با اعلام این خبر عنوان کرد: به منظور جلوگیری از حملات عناصر حاضر در تل رفعت هماهنگی و مذاکرات با طرف های روسی برای انجام یک عملیات گشت زنی مشترک در این منطقه ادامه دارد.

وی در ادامه اظهارات خود با اشاره به مناطق کاهش تنش در ادلب تصریح کرد: در چارچوب توافقات صورت گرفته در ادلب در جهت تأمین امنیت و آرامش این مناطق تدابیر جدی اتخاذ شده است. با توافقاتی که صورت داده ایم مانع ایجاد یک بحران جدید در سوریه شده و ایجاد صلح و آرامش در منطقه را به یک مسئله ممکن تبدیل کرده ایم. در این چارچوب به رغم برخی توطئه های صورت گرفته همکاری و هماهنگی با طرف های روسی در قالب توافقات به دست آمده ادامه دارد.

انتهای پیام /

کد خبر: 999370

وب گردی

وب گردی