شمارش معکوس برای پایان ثبت نام مجدد در آزمون سراسری/ ثبت نام 21 هزار و 475 داوطلب در مهلت مجدد کنکور 98

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور، گفت: تا پایان ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه 22 اسفندماه 97) در مهلت مجدد برای ثبت نام در رشته های با آزمون سال 98، تعداد 21 هزار و 475 نفر ثبت نام کرده اند. 

حسین توکلی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره آخرین مهلت ثبت نام در آزمون رشته های با آزمون سال 98 اظهار کرد: بر اساس برنامه زمانی اعلام شده، مهلت ثبت نام از داوطلبانی که به هر دلیل تا این تاریخ برای ثبت نام در رشته های تحصیلی با آزمون سال 1398 ثبت نام نکرده اند، مهلت ثبت نام در پایان وقت امروز (چهارشنبه 22 اسفندماه 97) پایان می پذیرد.

وی ادامه داد: تا پایان ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه 22 اسفندماه 97) در مهلت مجدد برای ثبت نام در رشته های با آزمون سال 98، تعداد 21 هزار و 475 نفر ثبت نام کرده اند.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تصریح کرد: با توجه به اینکه اطلاعات ثبت نامی تعداد یک میلیون و 76 هزار و 657 داوطلبی که در مهلت مقرر برای شرکت در رشته های تحصیلی با آزمون سال 1398 ثبت نام کرده اند، از روز یکشنبه (19 اسفندماه 97) روی سایت سازمان سنجش آموزش کشور قرار گرفته، در نتیجه این داوطلبان نیز می توانند با مشاهده و کنترل اطلاعات ثبت نامی خود در صورت تمایل نسبت به ویرایش اطلاعات ثبت نامی، حداکثر تا پایان وقت امروز (چهارشنبه 22 اسفندماه 97) اقدام کنند.

توکلی خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه برای داوطلبان آزمون سراسری سال 1398، بر اساس نوع نظام آموزشی، دو نوع سؤال متفاوت تهیه و در جلسه آزمون در اختیار داوطلبان ذینفع قرار می گیرد، بنابراین برای داوطلبان نظام آموزشی جدید 3-3-6 (دانش آموزن فعلی نظام جدید پایه دوازدهم که سال آینده دیپلم می گیرند) یک نوع سؤال و برای داوطلبان نظام آموزشی سالی-واحدی یا ترمی-واحدی دارنده گواهینامه دوره پیش‌دانشگاهی و دارندگان دیپلم دوره چهار ساله نظام قدیم آموزش متوسطه، یک نوع سؤال دیگر در نظر گرفته می شود.

وی افزود: ضرورت دارد کلیه داوطلبان ضمن بررسی نظام آموزشی خود در تقاضانامه در صورتی که در این خصوص مرتکب اشتباه شده باشند، در مهلت باقی مانده و حداکثر تا پایان وقت امروز (چهارشنبه 22 اسفندماه 97) نسبت به اصلاح و ویرایش نظام آموزشی خود اقدام کنند. در غیر این‌صورت مسئولیت این موضوع به عهده شخص داوطلب خواهد بود. مهلت تعیین شده برای ثبت نام به هیچ وجه تمدید نخواهد شد.

مشاور عالی سازمان سنجش آموزش کشور تأکید کرد: در بخش رشته‌های بدون آزمون نیز تا ساعت 8 صبح امروز (چهارشنبه 22 اسفندماه 97)، تعداد هزار و 720 داوطلب ثبت نام کرده اند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999388

وب گردی

وب گردی