جزئیات استفاده از مراکز رفاهی واحدهای دانشگاه آزاد استان هرمزگان اعلام شد

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس، گفت: با توجه به امکانات و ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد و مهمان‌پذیر بودن این منطقه در ایام نوروز، تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود را خصوصا در سه منطقه اصلی واحدهای دانشگاهی استان یعنی بندر‌لنگه، قشم و بندرعباس آماده کردیم.

دکتر مهدی باقری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در گفت‌‌و‌‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، درباره چگونگی شرایط اسکان در این واحد دانشگاهی و امکانات موجود در آن گفت: سال گذشته، دانشگاه آزاد بندر عباس، ستاد اسکان نمونه کشوری انتخاب شد و 4 هزار نفر مسافران نوروزی از کارمندان دانشگاه آزاد را در این واحد دانشگاهی پذیرش کردیم.

وی افزود: نوروز 97 در واحد قشم، 2700 نفر را پذیرش کردیم. امسال هم پیش‌بینی می‌‌‌شود که همین تعداد مسافر نوروزی را در این واحد دانشگاهی داشته باشیم و قبل از ارسال بخشنامه سازمان مرکزی، ستاد اسکان نوروزی را فعال کردیم.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس در ادامه خاطر نشان کرد: با توجه به امکانات و ظرفیت‌هایی که در استان وجود دارد و مهمان‌پذیر بودن این منطقه در ایام نوروز تمام امکانات و ظرفیت‌های موجود را خصوصا در سه منطقه اصلی استان، بندر‌لنگه، قشم و بندرعباس آماده کردیم.

باقری متذکر شد: در واحد بندر عباس، امکاناتی چون سوئیت کامل و دو خوابگاه مجهز خواهران و برادران را در نظر گرفتیم که در ایام نوروز پذیرای مسافران نوروزی خواهیم بود. در واحد قشم هم 20 سوئیت کامل و دو خوابگاه مجهز در اختیار داریم که پیش‌بینی می‌شود از 25 اسفند تا 16 فروردین‌ماه 2700 نفر را در این واحد دانشگاهی پذیرش کنیم.

وی تاکید کرد: حداکثر مدت زمان استفاده از اماکن اقامتی واحدها و مراکز دانشگاهی سراسر کشور برای همکاران 3 شب و 4 روز تعیین می‌شود. تنها کارکنان و منسوبین آنها مجاز به استفاده از اماکن اقامتی دانشگاه خواهند بود.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی بندرعباس یادآور شد: هزینه اقامت به ازای هرشب اقامت در میهمان‌سرا، سوئیت و آپارتمان برای هر خانواده 5 نفره مبلغ 600 هزار ریال و استادسرا، خوابگاه و سایر فضاهای آموزشی 300 هزار ریال تعیین شده است. به ازای هر نفر مازاد بر 5 نفر، مبلغ 120هزار ریال تا سقف حداکثر 10 نفر بلامانع است. کارکنان و اعضای هیأت علمی ایثارگر شاغل در دانشگاه در صورت حضور و ارائه کارت ایثارگری، مشمول 50 درصد تخفیف در بهره‌مندی از اماکن اقامتی هستند.

گفتنی است، واحدهای برتر در هر استان از نظر نحوه ارائه خدمات مطلوب، نحوه برخورد و تعداد پذیرش میهمانان ستاد اسکان نوروزی در سال 1397 عبارتند از نجف‌آباد، کرمان، همدان، کرمانشاه، خرم‌آباد، بندرعباس و گرگان. همچنین واحدهای برتر در ستاد اسکان نوروزی سال 1398 در خردادماه اعلام خواهد شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999391

وب گردی

وب گردی