آغازعیدانه در ایرانسرا

مدیرفرهنگی هنری منطقه 9 از آغاز عیدانه در ایرانسرا همزمان با فرارسیدن عید نوروز با برپایی 6 گذرهنری با حضور 40 هنرمند و بیش از 10 ایستگاه فرهنگی و ورزشی خبر داد.

به گزارش ایسکانیوز، رویا فتحی مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 و رییس فرهنگسرای رویش با اعلام این خبر افزود؛ ویژه برنامه عیدانه همزمان با فرارسیدن عید نوروز در میدان آزادی خانه فرهنگ ایرانسرا از 20 اسفندماه در قالب برپایی غرفه های آموزشی، تفریحی، سرگرمی و ورزشی آغاز شده است.

وی گفت: برپایی 6 گذردست آفرین خلاق،نگارهای سفالین و شیشه، ورک شاپ های هنری، صنایع دستی، نگاره های چوبی و کودکان از بخش های مهم این ویژه برنامه است.

فتحی همچنین گفت: گرفتن عکس یادگاری با سفره هفت سین، اجرای موسیقی زنده، اجرای رادیو با هنرمندان مطرح صدا و سیما، کاریکاتور، کاشی، معرق، قرآن بخوانید هدیه بگیرید، اجرای کارهای کودک، (ساخت عروسک های عمونوروز و قاشقی و ساخت فرفره)، کارهای چرمی کاربردی و بازی های سنتی و بومی از جمله غرفه های برپا شده در خانه فرهنگ ایرانسرا است.

مدیر فرهنگی هنری منطقه 9 گفت: ویژه برنامه عیدانه با هدف ترویج سبک زندگی اسلامی-ایرانی، تکریم و پاسداشت گویش‌ها، آداب و رسوم، سنت‌ها و فرهنگ ایرانی و ارتقای روحیه قناعت و ساده‌زیستی در خانه فرهنگ ایرانسرا برپا شده است.

فتحی در پایان گفت:عیدانه در ایرانسرا تا 28 اسفندماه از ساعت 8 تا 20 میزبان شهروندان است. و علاقه مندان می توانند برای بازدید به نشانی:میدان آزادی، ضلع شرقی برج آزادی مراجعه و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن: 66688553 تماس بگیرند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999404

وب گردی

وب گردی