دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد در ایام نوروز اردوی جهادی علمی برگزار می کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد، گفت: بسیج دانشجویی این واحد در تاریخ 5 فروردین اردوی جهادی علمی در مناطق محروم استان خراسان رضوی برای کمک رسانی به دانش آموزان و داوطلبان کنکور برگزار خواهد کرد.

امیر عامری مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد درگفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز در خصوص زمان اردوهای راهیان نور جنوب این واحد عنوان کرد: این اردوها برای دانشجویان دختر در تاریخ 12 و برای دانشجویان پسر در تاریخ 14 اسفندماه برگزار شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد خدمت رسانی به مردم در قالب اردوهای جهادی را وظیفه بسیج دانشجویی دانست و گفت: از اهداف اصلی اردوی جهادی سازندگی عمرانی، فرهنگی، علمی و بهداشتی در مناطق کم برخوردار است.

وی باتوجه به بازه زمانی کوتاه در ایام نوروز، اظهار کرد: بسیج دانشجویی واحد مشهد نظر به اینکه ایام نوروز زمان کوتاهی برای کارهای عمرانی است، قصد دارد اردوهای جهادی علمی را در مناطق محروم استان خراسان رضوی برگزار کند.

عامری پیرامون اهداف این اردوی علمی، بیان کرد: بسیاری از دانش آموزان، داوطلبان ورود به دانشگاه در مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دانشجویان دوران تحصیلات تکمیلی در مباحث علمی و تخصصی ضعف دارند و بضاعت مالی برای استفاده بهینه از منابع کمک درسی ندارد، این اردو با هدف آموزشی و یاری به این افراد برگزار خواهد شد.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد مشهد پیرامون زمان برگزاری اردوی جهادی علمی واحد مشهد، گفت: دانشجویان بسیجی واحد مشهد در تاریخ 5 فروردین به مناطق شناسایی شده هدف، اعزام خواهند شد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999414

وب گردی

وب گردی