همراه با نمایشگاه های علمی-دانشگاهی 2019

نمایشگاه‌های تکنولوژی و علمی در دانشگاه‌ها فرصتی هستند تا دانشجویان از طریق آن دستاوردهای علمی خود را معرفی کرده و راه را به سوی پیشرفت علمی بپیمایند سال 2019 نیز دانشگاه های گوشه و کنار دنیا اقدام به برگزاری این رویدادهای علمی کرده اند که در ادامه با برخی از آن ها آشنا می شویم.

به گزارش گروه علم و فناوری ایسکانیوز، دانشجویان از طریق رقابت در نمایشگاه‌های علمی، می‌توانند آخرین نمونه‌ از طرح‌های خود را در معرض نمایش گذارند و به گونه ای کمک های بالقوه ای را نیز برای تامین مالی بیشتر جمع آوری کنند علاوه براین فعالیت های جذاب، کارگاه ها و بحث هایی نیز برای آن ها وجود خواهد داشت.

در ادامه به معرفی 5 کارگاه علمی که در سال 2019 در سطح جهان برگزار خواهند شد می‌پردازیم.

جشنواره علمی بریتانیا، دانشگاه وارویک انگلستان

10 الی 13 سپتامبر2019 در کاونتری برگزار می‌گردد. جشنواره علمی بریتانیا سال گذشته در دانشگاه هال برگزار شد و امسال در دانشگاه وارویک برگزار می گردد.

جلسات یوگا، موزه، بحث های جذاب و انواع ربات ها، دانش آموزان را با بسیاری از دستاوردهای علمی آشنا می‌کند.

دستور کار برنامه امسال ارائه شده و رویدادهای عمومی و آزاد زیادی نیز در آن گنجانده شده است تا برای دانشجویان فرصت های هیجان انگیزی به وجود آورد.

نمایشگاه علوم فکر، امارات متحده عربی

شهرهای ابوظبی (24 فوریه)، شارجه (3 مارس)، رأس الخیمه (10 مارس)، فجیره (17 مارس)، و عجمان و ام ال کویین (21 مارس) برگزار کننده خواهند بود.

هفتمین دوره این نمایشگاه علمی با هدف تقویت جوانان بین 15 تا 35 ساله و تشویق آنها به درگیر شدن با انقلاب دیجیتال و ارائه راهکار مناسب برای آموزش STEM (علم، تکنولوژی، مهندسی و ریاضیات) برگزار می گردد.

جشنواره علمی، دانشگاه ملبورن استرالیا

سال گذشته، دانشگاه ملبورن میزبان این برنامه بود و مسابقه زنان در زمینه STEM و بحث علم ارتباطات و مسائل برجسته جامعه امروز را بررسی کردند.

این جشنواره در سال جاری برگزار خواهد شد، اما تاریخ دقیق آن هنوز مشخص نشده است. برای کسب اطلاعات بیشتر، می توانید به کمیته این جشنواره علمی مراجعه کنید.

نمایشگاه علوم وایومینگ، دانشگاه وایومینگ - ایالات متحده آمریکا

3 الی5 مارس 2019

نمایشگاه علمی کشور وایومینگ (WSSF) یک انجمن برای دانشجویان وایومینگ است تا تحقیقات علمی، تکنولوژی، مهندسی و ریاضی خود را انجام و به اشتراک بگذارند.

WSSF برای مراسم اهدای جایزه و بورس تحصیلی یک رویداد ارزشمند برای افراد خواهد بود.

Scientifica، دانشگاه زوریخ و ETH Zurich سوئیس

30 آگوست الی 1 سپتامبر 2019

دانشگاه زوریخ هر ساله با همکاری ETH Zurich دانشجویان و عموم مردم را به «Scientifica» دعوت می‌کند و آخر هفته را به یک موضوع واحد مرتبط با تحقیقات محققان رشته های مختلف در هر دو دانشگاه اختصاص دهد.

موضوع امسال حقایق علمی مربوط به سن «خبر جعلی» و «حقایق جایگزین» است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999420

وب گردی

وب گردی