بسیج دانشجویی واحد تهران مرکزی، مشکلات صنفی دانشجویان و استادان را پیگیری می کند

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران مرکزی گفت: بسیاری از دانشجویان مشکلات خود را با بسیج دانشجویی مطرح می کنند تا بسیج پیگیری لازمه از مسئولان را انجام دهد.

سید مجتبی قدسی مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران مرکزی در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز با بیان اینکه عصر کنونی بر پایه ارتباطات و رسانه پایه گذاری شده است، گفت: مقام معظم رهبری از دانشجویان و استادان به عنوان افسران جنگ نرم یاد کرده است، پس وظایف قشر دانشگاهی برای مقابله با دشمنان در جنگ نرم بسیار مهم و حساس است.

مسئول بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد تهران مرکزی در خصوص بازخورد فعالیت های بسیج دانشجویی، عنوان کرد: زمانیکه جریان دانشجویی اقدام به انتشار نامه یا بیانیه در خصوص موضوع خاص یا خطاب به فرد خاص منتشر می کند و آن مسئول پیگیر می شود، خود نشان دهنده اهمیت و بازخورد مثبت فعالیت تشکل های دانشجویی است.

وی با تاکید بر اینکه فعالیت دانشجویی، پویایی دانشگاه را به همراه دارد، اظهار داشت: وقتی مسئولین واحدهای دانشگاهی با بسیج دانشجویی و سایر تشکل های دانشجویی جلسه برگزار می کنند و نظرات جنبش دانشجویی را برای بهبود وضعیت فعلی دانشگاه و حل موضوعات مختلف جویا می شوند، حاکی از جایگاه مناسب و اثرگذار جریان دانشجویی دارد.

قدسی اضافه کرد: بسیاری از دانشجویان مشکلات خود را با بسیج دانشجویی مطرح می کنند تا بسیج پیگیری لازمه از مسئولان را انجام دهد که حاکیت از اعتماد دانشجویان به مجموعه بسیج دارد.

این فعال دانشجویی اظهار کرد: در واحد تهران مرکزی برخی از مشکلات صنفی دانشجویان و استادان را نیز بسیج دانشجویی پیگیری می کند و در تمامی عرصه ها بسیج دانشجویی کمک رسان جامعه دانشگاهی است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999425

وب گردی

وب گردی