چهارمین شب شعر طنز «خنده زنان» در بوشهر برگزار شد

چهارمین شب شعر طنز «خنده زنان» به همت معاونت دانشجویی و فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر در 2 بخش دانشجویی و آزاد برگزار شد.

به گزارش گروه دانشگاه ایسکانیوز، چهارمین شب شعر طنز «خنده زنان» با حضور بانوان شاعر طنزپرداز استان بوشهر، مسئولان دانشگاه، استادان، دانشجویان و جمعی از علاقه‌مندان ادبیات با هدف شناسایی و معرفی بانوان طنزپرداز برگزار شد.
رئیس اداره امور فرهنگی و اجتماعی دانشگاه آزاد اسلامی واحد بوشهر با بیان اینکه شب شعر طنز «خنده زنان» با تلاش و جدیت برگزارکنندگان، حمایت دانشگاه و استقبال علاقه‌مندان به شعر به چهارمین دوره خود رسید، گفت: خوشبختانه هرسال شاهد رشد کیفی آثار و افزایش تعداد شعرای شرکت‌کننده در این شب شعر هستیم.
انسیه ماهینی بهره‌گیری از ادبیات را از راهکارهای مؤثر مقابله با تهاجم فرهنگی دانست و اظهار کرد: شعر تأثیرگذارترین راه اشاعه آموزه‌های دینی، اسلامی و ایرانی برای هدایت و ارشاد جوانان است.
وی با بیان اینکه برای رشد فرهنگ در جامعه باید از تمام ظرفیت‌های موجود بهره گرفت، عنوان کرد: شعر و ادبیات یکی از جذابترین این ظرفیت‌هاست؛ چراکه اثرگذاری شخصیت‌های برجسته مانند شاعران و استفاده از ابزارهای هنری و ادبی می‌تواند اتفاقات مؤثری در این حوزه را رقم زند.
ماهینی افزود: مفاهیم ارزشی مانند دستاوردهای انقلاب اسلامی، مسئولیت‌پذیری اجتماعی، نگاه کاوشگرانه و مدبرانه به جامعه و نفی خشونت را می‌توان با کلامی اثرگذار و دلنشین به ذهن و ضمیر مخاطب ارائه کرد.
سیداسماعیل بهزادی، شاعر پیشکسوت و طنزپرداز مطرح استان بوشهر و محمد تابناک، برگزیده جشنواره طنز استان میهمان ویژه این برنامه مفرح فرهنگی بودند.

انتهای پیام/

کد خبر: 999428

وب گردی

وب گردی