اولویت پلیس؛ تامین امنیت مسافران نوروزی

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اشاره به افزایش حجم مسافرت ها، لزوم توجه بیشتر به اقدامات پیشگیرانه انتظامی و اجتماعی درایام نوروز را تاکید کرد.

به گزارش ایسکانیوز، سردار محمد شرفی در مراسم افتتاحیه ساختمان های جدید پلیس راهنمایی و رانندگی در فرودگاه امام خمینی (ره)، کارکرد حرفه ای نیروی انسانی را موثرتر از امکانات و تجهیزات دانست و گفت: مدیران و مسئولان در تلاش هستند تجهیزات و اماکن مورد نیاز را تامین و در اختیار نیروها قرار دهند تا ماموریت های پلیسی به خوبی انجام شود.

وی با بیان اینکه اگر نیروهای میدانی وظایف خود را به نحو احسن انجام ندهند، وجود این تجهیزات و اماکن کمکی به ماموریت نخواهد کرد، گفت: کارکرد هوشمند و حرفه ای نیروی انسانی در فرایند انجام ماموریت ها با اهمیت تر از سایر ملزومات است، برهمین اساس نیروهای پلیس با بهره مندی مناسب از این تجهیزات شرایط را برای اجرای بهینه ماموریت ها آماده کنند.

این مقام ارشد انتظامی، افتتاح این ساختمان ها در آستانه سال جدید و روزهای آغازین ماه خجسته رجب را بسیار ارزشمند دانست و اظهار امیدواری کرد: استقرار این تجهیزات و امکانات، ضمن ارتقاء شأن و منزلت پلیس میان مردم، باعث افزایش توان عملیاتی وکارایی کارکنان در خدمت رسانی به هموطنان عزیز کشورمان شود.

سردار شرفی، تامین امنیت مسافران نوروزی را اولویت پلیس دانست و افزود: ماموریت تامین نظم و آرامش مسافران نوروز توسط پلیس از درب منزل آغاز و تا مراجعت ادامه خواهد داشت؛ همچنین در پایانه ها، فرودگاه ها، ایستگاه های راه آهن، اماکن عمومی و... پلیس همراه و خدمتگزار مسافران خواهد بود.

وی ادامه داد: پلیس فرودگاه های کشور برای برقراری نظم و آرامش مسافران، آمادگی کامل دارد و پیش بینی های لازم برای آرامش آنها در محیط فرودگاه ها را مد نظر قرار داده است.

این مقام ارشد انتظامی، برقراری امنیت پایدار را در گرو مشارکت مردم دانست و افزود: همکاری با پلیس و عمل به توصیه های ماموران، سطح کیفی آرامش مسافران را ارتقاء می دهد و موجب می شود تا آنان با آسودگی کامل به مسافرت خواهند پرداخت.

وی با اشاره به سهم مردم در تامین نظم و امنیت پایدار، گفت: رعایت قوانین و مقررات از سوی مردم و توجه به راهکارهای پیشگیرانه و همکاری با پلیس خدمتگزار موجب افزایش حس همدلی اجتماعی می شود و پلیس با دلگرمی و پشتوانه بیشتری نسبت به اجرای ماموریت ها خواهد پرداخت.

رئیس پلیس پیشگیری ناجا با اظهار رضایت از اقدامات انجام شده، از زحمات کلیه همکاران و دست اندرکاران بالاخص پشتیبانی خوب مدیران فرودگاه حضرت امام خمینی(ره) تقدیر و تشکر کرد.

انتهای پیام/

کد خبر: 999429

وب گردی

وب گردی