هم افزایی اقشار مختلف بسیج در دانشگاه آزاداسلامی برای پیشبرد  اهداف دانشگاهی

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی گفت: بسیج اساتید، دانشجویی و کارمندی در دانشگاه آزاد به صورت ماهانه و منظم جلسات منسجمی را برگزار می کنند.

محمود هاشمی مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایسکانیوز، با اشاره به اینکه در حال حاضر به واسطه نفوذ فرهنگی و فکری توسط رسانه ها به افکار جوانان و دانشجویان، شبهات ذهنی بسیاری به وجود آمده است، گفت: استادان باید برای رفع شبهات ذهنی دانشجویان و آگاهی سازی آنان نسبت به انقلاب تلاش کنند.

مسئول بسیج اساتید دانشگاه آزاداسلامی با اشاره به دوره های توانمندسازی و بصیرت افزایی دینی و سیاسی استادان، عنوان کرد: باتوجه به اینکه سال 98 بسیار سرنوشت ساز می تواند برای مجلس شورای اسلامی باشد، قطعا بسیج اساتید برای بصیرت افزایی استادان در حوزه های گوناگون کارگاه هایی با حضور نخبگان و دانشمندان این عرصه ها برگزار خواهد کرد.

وی اضافه کرد: استادان جریان های سیاسی حاکم بر کشور را باید شناسایی و اشرافیت کامل داشته باشند، تا با تحلیل بتوانند چکیده و عصاره این مطالعات را به جامعه و نخبگان دانشگاهی انتقال دهند، اگر بصیرت افزایی اجام گیرد، اون شاخص هایی که مدنظر مقام معظم رهبری برای انتخاب نماینده اصلح است، درست اتفاق می افتد.

هاشمی با اعلام خبر اینکه خانواده استادان نیز در این دوره های بصیرت افزایی می توانند حضور داشته باشند، تصریح کرد: افزایش آگاهی و بصیرت خانواده استادان در قالب همراهی و مشورت به بصیرت استادان منجر می شود، همچنین خانواده ها نیز سطح تحلیل سیاسی شان افزایش پیدا می کند.

عضو هیات علمی دانشگاه آزاداسلامی درخصوص تعامل و هم افزایی بیشتر بسیج اساتید با بسیج دانشجویی در دانشگاه آزاد، اذعان کرد: بسیج اساتید با سایر اقشار بسیج در دانشگاه آزاد تعامل خوب و رو به گسترشی دارد. بسیج اساتید و دانشجویی در دانشگاه آزاد به صورت ماهانه و منظم جلسات منسجمی را برگزار می کنند. بسیج اساتید، دانشجویی و کارمندی زمانی که در کنار یکدیگر به فعالیت می پردازند، توانمندی، اتحاد و انسجامی که قرار است در سطح دانشگاه اتفاق بیوفتد را رقم می زنند.

وی به دیپلماسی علمی اشاره کرد و گفت: معاونت فرهنگی بسیج اساتید کشور به صورت دوره‌ای و فصلی جلساتی را در این خصوص برگزار می کنند که بسیج اساتید دانشگاه آزاد هم در این مسیر حرکت و ذیل آن کارگاه‌هایی را برگزار می‌کند اما محوریت فعالیت‌های دیپلماسی علمی با بسیج اساتید کشور است.

انتهای پیام/

کد خبر: 999469

وب گردی

وب گردی